Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Nå har vi kommet litt ut av døgnrytmen her.. Før så sov lillegutt fra kl.19 til 07 ca. Så la han seg igjen i 09 tiden, sov ca. en time. La seg igjen mellom kl.12.30-13.00. Sov fra 1-2,5 timer. Så var det middag, og gjerne en liten lur på en times tid etter det. Før legging igjen kl.19. Men nå har han begynt å sove fra 19 til 08. Så legger han seg igjen i 10 tiden. Nå kan han sove opptil 2 timer, asså helt til lunsj på denne luren. Men når han sover så lenge da, så vil han ikke sove noe resten av dagen, enda han er stuptrøtt.. Bare sutrer.. Burde jeg vekke han på den første luren etter en time? Eller blir det bare enda mer surr?
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg ville ikke ha vekket han, tror bare man forstyrrer og roter til alt da. Men, hvis du triller han i vogna feks, etter middag, sovner han litt da? Han trenger nok litt mer søvn enn bare en gang på dagen enda, så jeg ville jobbet litt for å få han til å sove litt igjen. Kanskje du venter for lenge med å prøe, slik at han blir overtrett og ikke greier å falle i søvn? Den fella her jeg selv gått i mange ganger :/
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg prøver og legge han før han blir overtrøtt.. Har lagt han etter måltidene i ganske mange mnd. Men når han sover helt til 12, så kan jeg nesten ikke legge han igjen kl. 12.30-13.00.. Trilletur hjelper heller ikke.. =/ Men det går seg vel til igjen=) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå