Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 BDSM;)? Er veldig nyskjerrig og vil gjerne vite litt;)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Holder nok på med slikt ja. Hva vil du vite da? er så mye innen for bdsm, så litt vanskelig med å finne ut hva jeg kan begynne med (sove litt også først kanskje) Men jeg kan prøve så godt jeg kan å svare på dine spm
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Driver litt med det ja;) Men vi, altså jeg og gubben, er ganske "nybegynnere"... Men det finnes masse informasjon på nettet, og dere må bare prøve dere fram, det er ikke alt som er for alle, det er mye som er alt for ekstremt for meg hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Enkelt forklart eller komlisert forklart. Dette betyr hvertfall bokstavene i BDSM: B&D - Bondage & disicipline D&S - Dominance & submission S&M - Sadomasoschism BDSM er en stort samlebetegnelse. Og hva som en legger i ordet er forskjellig fra menneske til menneske. BDSM er å ta, eller gi, seksuell kontroll til et annet menneske.Dette skal være ett ønske fra begge parter. Respekt, trygghet og tillit er første "kjøreregel". Leken skal skje under rammer som begge ønsker og tenner på. Gjør det ikke det, er det ikke BDSM. Da er det vold.(kopiert fra http://www.ungbdsm.no/ombdsm) De fleste har nok gjort ett eller annet som enkelte mener havner under BDSM. Som feks å ta på sin partner blindfold, mens en pirrer eller har sex. Helt uskyldig liten morro lek i senga, som å tenker på at faller innunder det. Så har en det mange og ofte medias syn på hva BDSM er. Pisk, smerte, lakk, lær og mer ekstreme ting. Ja, for noen er dette også endel av dette, men fra langt nær alle. Lakk, lær er foresten en fetish som ikke har noe med BDSM å gjøre, selv om mange i dette miljøet også har en fetish for det i tillegg til sine lyster til BDSM. BDSM er for mange ett krydder av og til mens for andre er det mer en livsstil. For meg har det alltid føltes helt naturlig, selv før jeg viste at slik jeg likte ting hadde en betegnelse. (ser ut som fire skremmende bokstaver, som jeg ikke blir helt fortrolig med. Men jeg liker og nyter hva min mening om hvordan min bdsm er) Les linken over, der står det litt mer utfyllende.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 lurer egentlig på alt jeg. Vil hvite hvordan jeg skal "oppføre meg" når jeg skal dominere osv. vi vil prøve alt. Vet dere hvor på nett jeg kan få kjøpt no nybegynner utstyr?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan du skal oppføre deg som dominant kan jeg nok ikke gi deg noen svar på. Det tror jeg nok heller ingen andre kan gi deg. Dette er slikt som faller seg naturlig med en partner dette passer med. Det beste rådet jeg har er å prate og diskutere dette masse med din partner. Finne ut hva begge ønsker å få ut av det, ens forventninger, tvil osv. Tørre å prøve seg frem, uten å være redde for å trå noen feilsteg. Prat sammen etter dere har kost dere, finn ut hva dere likte og hva dere ikke likte. Hva dere vil gjøre anderledes og vidre på. Jeg trodde jeg viste hva jeg likte og hvem side jeg var på da jeg traff min mann, men med han er alt veldig mye anderledes enn hvordan jeg har følt ting før. Før har jeg kun ville blitt dominert, men det var før. Vi startet helt fra begynnelsen, og bygget opp hva vi likte og ville sammen.Akkurat som andre som aldri har gjort noe slikt. http://www.kondomeriet.no/aspx/produkter.aspx?t=65&g0=2&g1=15 og titt under de tre forskjellige kategoriene Frekke leker. Der har du litt forskjellig. Men en trenger slett ikke å kjøpe ting beregnet for slikt. Ta en titt rundt i huset og se. Har en ett skohorn, Omsorg fra Ikea feks så fungerer det utmerket. Silkeskjerf, strømper osv til å binde fast med. Ett skjerf til å binde for øynene. Begynn i det små, og se så hva en har lyst til å bygge vidre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå