Gå til innhold

Solskinnssnuppa'er med babylyst uke 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen skal du være i tråden:

"Solskinnssnuppa'er med babylyst"

Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene!

Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder!

Et par ønsker:

- Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene)

- Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon)

- Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på.

Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er:

Bellababy, 26, Oslo - Leder av Solskinnssnuppa'er med Babylyst.

Maggimor, 23, Drammen (Æ)

*MIAMI*, 23, Lommedalen (Æ)

Barnkanskje? 28, Oslo

Dekita, 22, Trøndelag (Æ - Gravid)

Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ)

*siv*, 23, Haugesund

Kathrine, 20, Porsgrunn

TauZa, 23, Ålesund

Rafi, 28, Bodø (Æ)

Delfinen1, 23, På flyttefot

Brina86, 21, Bergen

Mali83, 24, Nordvestlandet

Volcano, 25, Hordaland

Bebis*2008?, 25, Nordland

Sommerspire, 19, ...

Vesla@89, 18, Hedmark

Kristka, 22, Trondheim

Hemmelinemmeli, 19, Møre & Romsdal

Linde81, 26, Sør for Sinsen

Her er jeg, 28, Oslo

Mamman til Antonio, 21, Ski

Vivera, 29, Rogaland

Bella24, 24, Oslo

La Dolce Vita, 23, Østfold

Snartprøve, 22, Romsdalen

De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden!

De av dere med Gravid bakom navnet trenger vel ingen forklaring - heller bare mange flotte gratulasjoner! Husk bare å komme innom igjen i ny og ne og fortell hvordan det går!

Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu!

Navn (bare hvis du har lyst):

Alder (din og kjærestens):

Yrke/utdanning (din og kjærestens):

Hvor lenge har dere vært sammen:

Interesser:

Sivilistatus:

Barn fra før (hvor mange, barnas alder):

Hvor mange barn ønsker du/dere:

Når har dere "planlagt" å bli gravide:

Navn hvis det blir gutt:

Navn hvis det blir jente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

egentlig så er det vel Bellababy som pleier å åpne denne tråden, men jeg har savnet den litt i det siste, så jeg tok initsiativ jeg ;)

lurte på hvordan alle solskinnssnuppa'ene har hatt det i helgen?

jeg jobbet på lørdag, men vi var på på kino å så den der Tatt av kvinnen som er skrevet av Erlend Loe.. den var skikkelig bra! Kan anbefales! hehe, akkurat like morsom som boka! I går var skikkelig slækkis dag! orka INGEN ting! Lå bare på sofaen hele dagen og bima, hehe..

Denne uken blir det stort sett jobbing. Blir hyttetur til sverige i helgen da, det blir koselig!

Forrige helg var jeg i Køben! det var råbra! noen som har vært der i det siste? Jeg MÅ tilbake dit med samboer snart, ga skikkelig mersmak!

ha en super uke!

Skrevet

Oi. Denne har jeg ikke sett før. Så koselig.

Navn: Thea

Alder: 21 begge to

Yrke/utdanning: Jeg tar min bachelor på BI, første år! Han tar siste året på idehistorie på UiO og jobber som journalist i tillegg.

Hvor lenge har dere vært sammen: Tre år på fredag 5. oktober.

Interesser: Det meste! Trening, foto, film, bok, musikk, reising bl.a.

Sivilstatus: Samboer

Barn fra før: Nei

Hvor mange barn ønsker du/dere: Tre

Når har dere "planlagt" å bli gravide: April

Navn hvis det blir gutt: Jonathan, Linus eller Brage(sambos ønske)

Navn hvis det blir jente: Aurora, Lima, Madelen eller noe annet. Aner ikke.

Skrevet

Navn: Magnhild

Alder (din og kjærestens): Jeg er 27, han er snart 29

Yrke/utdanning (din og kjærestens): jeg er dyrlege, han er lege

Hvor lenge har dere vært sammen: snart ett år

Interesser: dyr, reising, musikk, film

Sivilistatus: samboer

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): nei

Hvor mange barn ønsker du/dere: det får vi ta som det kommer. :) To eller tre, hvis vi er så heldige!

Når har dere "planlagt" å bli gravide: forhåpentligvis starter vi prøvingen til våren...

Navn hvis det blir gutt: Tror jeg må se barnet før jeg kan finne ut hva han/hun skal hete!

Navn hvis det blir jente: Samme.

Skrevet

Super måte å bli kjent med hverandre på! :)

Navn: Cathrine

Alder (din og kjærestens): jeg er 21, sambo 27

Yrke/utdanning (din og kjærestens): jeg jobber i bank og studerer økonomi ved siden av, han i heisbransjen

Hvor lenge har dere vært sammen: vi feiret en helt perfekt 3 årsdag 15 september

Interesser: venner, studier, idrett, kafe besøk

Sivilistatus: samboer

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): ingen bran fra før

Hvor mange barn ønsker du/dere: 2 -3 (spådommen sier 3)

Når har dere "planlagt" å bli gravide: går ordentlig inn for prøving april 09

Navn hvis det blir gutt: jeg ønsker Nickolai, sambo usikker

Navn hvis det blir jente: Hedda! (der er vi enige!!! :) )

Skrevet

Alder (din og kjærestens): 27 og 35

Yrke/utdanning (din og kjærestens): økonom og entrepenør

Hvor lenge har dere vært sammen: 7år, gift i 4,5år

Interesser: Familien, friluftsliv, klatring++

Sivilistatus: gift

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): 2barn, 4 og snart 6

Hvor mange barn ønsker du/dere: 3

Når har dere "planlagt" å bli gravide: april

Har hatt en kjempefin helg, sammen med familien. Har vært på by-tur, besøkt venner og spist ute. Supert!!! Gått på museum og shoppa på IKEA, hadde kjempe lyst på alt i baby-avdelingen. Så masse søtt!! :)

Skrevet

Navn (bare hvis du har lyst):

Alder (din og kjærestens): 26 og 27

Yrke/utdanning (din og kjærestens): Student og sivilingeniør

Hvor lenge har dere vært sammen: 3,5 år

Interesser: Trening, interiør, mat

Sivilistatus: Forlovet

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Nei

Hvor mange barn ønsker du/dere: 3 :)

Når har dere "planlagt" å bli gravide: Nå med en gang kanskje...

Navn hvis det blir gutt:

Navn hvis det blir jente:

Skrevet

Hei alle sammen:)

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært innom denne siden...eller, jeg har vært innom full fart noen ganger,men har ikke gitt lyd ifra meg på en god stund.

Ser det har kommet mange nye medlemmer i denne gruppa,noe som er kjempeflott:) Jeg tror ikke jeg har mulighet til å sette meg inn i hva som har skjedd med alle dere de siste månedene:P

Jeg har nå begynt mitt siste år på sykepleien og ser frem til å bli ferdig til sommeren. Jeg tror jeg har bestemt meg for å gifte meg før jeg får barn nummer to...grunnen til det vet jeg ikke helt...er bare sånn jeg føler for:) Jeg og sambo har snakket en del om bryllup i det siste,og det blir sannsynligvis tidlig på høsten neste år. Men jeg vet jo selvfølgelig ikke om jeg greier å vente så lenge med å bli gravid da...det vil jo tiden vise :P Det er godt mulig jeg er noen mnd på vei når jeg blir gift...hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...