Gå til innhold

Noen som HAR hatt fødselsangst å blitt kvitt den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan?

Vet ikke om jeg tørr å få flere jeg. Jeg har 2. Nr.1 var grei, glemte den som de fleste gjør. Men nå etter nr 2 så tørr jeg ikke! Selv om det var en normal fødsel. Å etter å ha sett jordmødrene...ja... huff...

Hvordan blir man kvitt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiii hehehe har ble skrevet med bare store bokstaver hehhehe det var ikke meningen hehehe

HI

Skrevet

samtaler med jordmor kansje?

har ingen erfaring, men er mange som går til samtale på sykehuset eller til den lokale jordmor.. mange som føler seg tryggere etterpå da..

eg har fødd en, og kommer aldri til å glemme det.. eg vil ikke ha fler unger.. er så fælt.. men eg våger ikke å gå til jordmor for samtale..

Skrevet

Huff...nei jeg vet ikke om jeg vil til noen samtaler heller..for jeg har jo allerede født 2 stk. Da kommer de sikkert til å se rart på meg.. Å begge fødslene gikk hurtig og uten problemer.

Men grusomt var det!

Har ei venninne som har 3, jeg kan snakke med, men hun aner liksom ikke hva jeg snakker om, siden hun ikke synes fødsler er så ille hehehe

Skrevet

Tror nok ikke dem kommer til å se rart på deg :) Ingen kan forutsi eller bestemme når man skal ha fødselsangst. Det er ikke bare førstegangsfødene eller de som har hatt komplikasjoner som har lov til å ha det!

Ser ikke akkurat frem til jeg skal føde neste barn jeg heller, men prøver å tenke på den herlige følelsen det er å få møte barnet sitt. Så har man jo epidural også! :)

Skrevet

Min første fødsel så fikk jeg epidural...men nr 2 så fikk jeg ikke... fødselen nr 2 varte i 2 timer... fødsel nr 1 varte i tja... vannet gikk kl 5, hadde ikke noe ondt før d...hun kom til verden halv 1.. så da vil jeg si 8 timer....

Skrevet

HI....glemte å skrive det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...