Gå til innhold

Off et skikkelig dilemma..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bedt i bryllup til ei venninne , men samme helgen skal mannen min være med i en stor idrettskonkurranse hvor han har gode muligheter for å vinne..............

Jeg takket ja til bryluppet mye fordi så mange mente at det var det eneste rette. Men nå har jeg såå lyst til å se mannen min og han er så lei seg for at jeg ikke skal være med... Han hadde også gledet seg til å overnatte på hotell i Oslo sammen og spise middag på kvelden med meg og alle vennene våres i dette miljøet.................

What to do......??? Jeg vil jo på en måte i bryllup også

Er det en mulghet å bare gå i kriken og levere pakken til brudeparet så jeg får med meg finalen i konkurransen......... Eller er det skikkelig dårlig gjort?? Kan jeg gå tidlig fra festen så jeg kan feire avsluttet konkurranse med mannen min oslo??

Hjeeelp meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjeeelp!!! Føler meg som en liten unge på butikken som ikke klarer å bestemme seg for hvilken is hun skal ta hehe::......Mest lyst til å legge meg ned i en haug å hyle ; ))

Skrevet

Dra i kirken, også leverer du gaven der. Etterpå reiser du til mannen din, tror det er det du har mest lyst til :)

Skrevet

Ja det er vel egentlig det, men jeg føler på det i og med at jeg har takket ja til festen i utgangspunktet........... Ikke lett det her, selvom det vel kan kalles et luxusproblem ; )

Skrevet

Er det bare jeg som synes det er sært å la en idrettskonkuranse gå foran et bryllup??!

Kommer vel litt an på hvilket nivå konkurransen er på, stiller seg vel litt annerledes om det er OL eller VM...

I bunn og grunn må du jo bare gjøre det du føler for... Kommer kanskje også an på hvor nær venninne det er snakk om...

Skrevet

Jeg synes faktisk at det å melde avbud til et bryllup, der du alerede har sakt ja til å komme er et "svik" mot din veninne. Detter er en veldig viktig dag for henne.

Om det dreier seg om et veldig stort bryllup, godt over 100 gjester, og dere ikke er nære venner, ville jeg si det kunne være OK å droppe festen, hvis ikke ville jeg gått i bryllup.

Hvis noen av mine nære veninner hadde droppet bryllupet mit pga noe sånt som du beskriver, ville jeg seriøst vurdert det venskapet.

Skrevet

Når det gjelder konkurransen så er det NM i kroppsbygging.

Det er en nær venninne, men det er et stort bryllup med 60-70 gjester så mitt fravær vilikke akkurat være så synlig.............

Jeg hadde jo ikke vurdert å droppe bryllup for en serikamp i 6. divisjon akkurat.....

Greia er den at hvis festen blir sånn at jeg nesten ikke kommer til å få snakket med venninna mi så kommer jeg til å angre på at jeg ikke er med og heier på mannen min sammen med resten av familien.............

Skrevet

Bryllup går foran mener jeg. Hadd nok blitt litt snurt ja.

Skrevet

Jeg synes du burde gå i bryllupet. Om en nær veninne hadde droppet mit bryllup pga at hun heller ville på et NM med samboeren hadde jeg blitt skikkelig skuffet over henne. Dettte bestemmer du selvfølgelig selv men melder du avbud nå, bare en uke før den store dagen kan du ikke regne med at veninna di vil forstå det.

Med 60-70 gjester blir det sikkert ikke så veldig mange av hennes veninner der. Det kommer vel både slekt og venner fra begge sider. Bryllup er noe som ofte blir snakket om i mange år fremover mellom veninner. De samtalene kan du ikke være med på om du ikke kommer.

Skrevet

om du hadde vært min veninne og droppet mitt bryllup fro å overnatte på hotell og spise middag på kvelden med mannen så hadde jeg nok blitt ganske skuffet ja.....

Dessuten har du jo allerede takket ja til bryllupet - da er det kipt å melde avbud etterpå frodi man "angret" seg.

mannen din burde kanskje heller komme i bryllupet etter at konkurransen er ferdig?? da får dere jo vært sammen. Vennene deres i dette miljøet kan dere vel se andre ganger......

Skrevet

Bryllupet går først, utvilsomt! Antagelig har de jo alt bestilt og betalt for mat også, er ikke uvanlig å måtte ut med 500-800 kr pr gjest bare mat og drikke og da er det kjipt gjort å melde avbud eller bare gå sånn i siste liten synes jeg! Jeg hadde blitt utrolig såret om du var min venninne i hvertfall...

Skrevet

Jeg ser att nesten alle her mener du ska prioritere bryllupet.

Noe jeg ikke kan si meg enig i sånn rett opp og ned.

Hvor lenge er det til denne helgen?

Kan du snakke med din venninnde om dette? Spørre henne hva hun mener? Regner jo med at dere er såpass nær venner at dere kan snakke om det siden du er bedt i brylluppet hennes. Hun kanskje synes det er helt greit om du vil være med mannen din på dette.

Snakk med venninnen din og mannen din. Så vet du hvordan dem føler. Så tar du ditt eget valg etterpå. =)

Husk at det viktigste er faktiskt at du føler deg vell med det valget du tar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...