Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 http://www.bernzonsblommor.se/brollopsgalleri.asp sveriges største brudebukett utvalg. her har jeg funnet min.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 for en digg side..=) hvilken bukett har du valgt? =)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for tips, her var det mye fint! Men noe jeg stusset litt på, ser at det er mange hvite buketter. Vil ikke det bli litt blasst mot en hvit/offwhite kjole? Bør ikke buketten være en fargeklatt mot den lyse kjolen? Selvfølgelig er det smak og behag, men ser for meg at det blir litt kjedelig med lys kjole og lys bukett...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 alt er sikkert en smakssak.. jeg personlig liker mer lyse nøytrale farger,men man kan jo selv velge ut farger i buketten når man bestiller den hos blomsterhandleren..=)
Vannmann35 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hvilke farger buketten bør ha synes jeg kommer veldig ann på kjolen. Jeg skal ha en kjole som er ganske "prangende" og en veldig fargerik blomsterbukett ville blitt overkill - kjolen og blomstene ville prøvd å slå hverande i hjel. Jeg ønsker dessuten at oppmerksomheten skal være på kjolen ikke blomstene. Har sett noen som har veldig fancy blomsterbuketter - noe som gjør at man knapt legger merke til kjolen og bruden fordi man blir så facinert av blomstene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå