Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, nå begynner det! Sluttet på pillen på torsdag (midt i brettet), begynte å blø litt i går og blør litt i dag. Hvis jeg er heldig, kan jeg vente EL om 14 dager? Er det det som er "normalt"? Er helt grønn på dette, og har aldri tenkt på syklusen min overhodet så jeg er takknemlig for svar fra dere )
lanoforliten Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Det var jeg som slutta midt i et brett... Jeg fikk også en litt rar "mensen" De to-tre første dagene, så følte jeg selv at jeg hadde eggløsningsmerter ca to uker etterpå, men vet jo ikke om det var det da.. Fikk da mensen i går (antakelig mensen iallefall) Og håper nå at kroppen kommer i system igjen. Huff, tror ikke at det er så lurt å slutte midt i et brett, kroppen min virket iallefall litt "forvirret"... Uansett, det var min historie da...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg ringte gynekologen bare for å være sikker, og fikk beskjed om at det er helt ufarlig, men jeg måtte regne med litt blødninger. Jeg har også eggløsningssmerter, men jeg pleier å få vondt i eggstokkene når jeg får mensen også jeg da... En her inne sa hun hadde blitt gravid 3 uker etter at hun sluttet på pillen (også midt i et brett), så det er håp for oss også lano )
lanoforliten Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ja det er det absolutt.. Jeg har ikm nå, og det er ikke kommet i gang i det hele tatt... det begynner nesten å vokse et lite håp i meg igjen, ei her sa at man kan være gravid når man ikke kommer skikkelig i gang med mensen. Er bare noe farget utflod som kommer... Så da blir det spennende likevel framover!!! :oD
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Så spennende!! Håper du er så heldig!! Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, jeg.... noe jeg forøvrig IKKE har mye av ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå