Firekids Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har tempet meg siden før EL og nå nærmer jeg meg IKM. Har variert mellom 35.88 - -36.40 og jeg så strengt talt ikke noen voldsom endring rundt EL. I dag var den på 35.92. Vil jo gjerne se den høyere.. Hvordan sterk pekepinn er egentlig temperaturforandringer? Synes det er "store" endringer fra dag til dag, selv om jeg tar det på samme tidspunkt jeg. Flere som temper seg og har samme erfaringer?
nr2-imagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hvet ikke hvor mye man skal stole på den tempen... mye som kan virke inn tror jeg.. Ikke for å skuffe deg men det sies vel at viss man er gravid skal tempen holde seg høy etter el.. men jeg hvet ikke... Jeg har også veldig rar temp.. stoler ikke på den. Så lykke til med testingen når den kommer!!
Firekids Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for svar. Jeg vet ikke om jeg bare skal drite i å måle meg mer når det er sånn. Dette er bare 1.pp, så jeg skal ikke klage. Har blitt gravid i 1.pp tre ganger før, så jeg hadde vel nesten trodd det samme skulle skje nå.
nr2-imagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 åj så heldig du har vært da!!! i min 3pp jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå