Gå til innhold

Hva er det med denne jæ*** sykehusbagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hva skal dere pakke med til FAR!!????? Til FAR?????? Hallo.......

(Sitat fra 3.tri....)

Og "jeg skal pakke med hårfjerningsmiddel, barberhøvel, neglefil, saks, lærebøker, blad, skrivesaker, 5 par antrekk, glattetang etc etc.

Hva er det dere egentlig skal på sykehuset da? Er det noe jeg har gått glipp av? Skal vi på hotelltur og kose oss?

Tviler på at noen av dere vil stå i timevis på (det flotte...ironi) badet på sykehuset og fiffe dere opp.......

Blir rett og slett fascinert. Men regner jo med at en del av dere vil få en skikkelig a-ha opplevelse etter fødselen. Mange av dere lever i et lite eventyrslott der dere tror at alt dreier seg om dere....

"Når fødselen er overstått skal jeg tenke på meg selv"

HA HA HA HA HA HA HA *Skikkelig rå latter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sendt på haukeland med en gang, fikk lov å gå hjem og pakke en bag av jordmor, men da jeg plutselig stod der så husket jeg ikke NOE og plukket bare med meg deo tannkost undertøy og et par treningsbukser. pakket ingenting til babyen og ihvertfall ikke til far :) jeg klarte meg helt ypperlig.. siden jeg fikk en datter i str 44 så hadde jeg ikke noe annet enn bare tepper på henne og en pitteliten bodysak som jeg fikk der oppe..så fikk vi kjeledress og klær som passet henne av besøket som kom på klinikken.. så det så.. er ikke nødvendig og pakke med seg sminke, barberhøvel, løsnegler og ballkjole liksom!

Skrevet

Klart man må ha utstyr til å kunne fiffe seg opp, og ikke minst kredittkortet. Kan jo hende du føler for å ta trikken til byen å gå å shoppe.

Skrevet

helt enig! skjønner overhodet ikke dette med den bagen, greit at man minner 1.gangsfødende på at det kan være ok å ta med en tannbørst og andre toalettsaker man bruker daglig, men bortsett fra det får man faktisk tilgang til absolutt alt man trenger på sykehuset...

hvis du bor veldig mange timer fra sykehuset og ikke kommer til få besøk hjemmefra under oppholdet kan du jo også ta med deg klær til å reise hjem i for deg og babyen, men det gjelder jo veldig få.

hvor kommer egentlig denne ideen om den livsviktige sykehusbagen fra???

Skrevet

man fiffer seg jo opp for babyens skyld da.. den vil jo gjerne ha en pen mamma:) haaallooo!! hvis jeg ser meg i speilet, og ikke har rettet ut håret. blir jeg deprimert.. og da kan det utvikle seg til fødselsdepresjon.. DERE VIL IKKE DET VELL?? ååh..nei, disse sykepleierene får passe mens jeg tar manikyr.. kan slenge til dem en ekstra 50 lapp eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...