Gå til innhold

Lar dere ungene ta med leker i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei stort baluba ut av at jeg lot lille ha med seg en leke i barnehagen i dag...pappan mente at det var teit å venne han til det - han får klare seg med lekene som er i barnehagen. Jeg synes ikke det er så farlig. Har jo ikke tenkt å la han ha med noe hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini får ha med seg en leke vis han vil det, men får ikke ha med leker jeg er redd skal bli borte eller ødelagt...

men mye lettere og si ja til en leke med i bhg enn skrik i 3 timer ;)

og de i bhg syns dette er ok, men skjer på eget ansvar =)

Skrevet

Nei, lillegutt får ikke ha med seg noe i barnehagen.

De bryr seg ikke noe om det der, men jeg synes det er en grei regel å ha. Da er alt som er der felles og en slipper unødvendige situsjoner om hvem som har førsterett eller at ting går i stykker.

Skrevet

I vår barnehage er det ikke lov, og det er jeg i grunnen veldig glad for.

Skrevet

Er ikke lov i vår bhg heller. Man kan ta med en leke og vise den fram, men foreldrene må ta den med hjem når de drar. Dette fungerer veldig bra :)

Skrevet

Fredag kan de som vil ta med en leke i vår barnehage. Vår gutt har hatt det 2 ganger, men er ikke så opptatt av det.

Skrevet

Hos oss er det ha-med-dag siste fredag i måneden. Før var det hver tirsdag men dette har de gått bort fra.

Skrevet

Ja, hver fredag, i henhold til reglene i barnehagen. Barnehagen din har sikkert noen regler på det, de også.

Skrevet

hun hadde med seg en bamse de første dagene til sovingen da,men pleier ikke ha med noe nå nei.. er dumt om det blir ødelagt eller forsvinner.

Skrevet

Reglene er greie - det er bare mannen min som var ganske så uenig =P

Skrevet

I bhg jeg jobber er det ikke lov, og hadde dere jobbet i en barnehgae hadde dere skjønt dette veldig godt! Og jeg sender selvsagt aldri med min gutt leker i bhg heller, uansett omstendigheter!

Skrevet

I vår barnehage er det ikke lov å ha med egne leker lenger for det ble så mye krangling av det, så nå har de faste dager hvor de får ta med en leke hver.

Men det var lov tidligere, og vet at det var en del leker som ble ødelagt eller borte, så jeg lot ikke sønnen min ta med noe. Utover det ser jeg ikke noe problem med det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...