Gå til innhold

Oktoberklubben: ENDELIG er vår måned her!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, VÅR måned er her nå!!! :) Tiden har egentlig gått ganske fort... Haha.. Har jo strengt tatt vært gravid i hele år...

Sender masse fødestøv til alle i klubben!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d har jo egentlig gått ganske fort,men d e deilig at oktober endelig er her!!!!! masse FØDESTØV¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤!!!!

Skrevet

Sitter her med en kopp lakris rot te og bare venter på at det skal begynne å skje ting her :-)

Sender også masse fødestøv til oktobergjengen og masse lykkeønskninger ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Noen av oss har termin i slutten av oktober og VIL IKKE ha fødestøv enda! Jeg vil ha 1 uke permisjon først for å hvile ut. Sender fødestøv selektivt til de som vil ha!

Skrevet

Jeg har 19 dager igjen nå. Rart at vi er kommet helt til oktober allerede. Lykke til alle sammen!! Gleder meg til å se oktoberbarna rulle inn her! :)

Skrevet

Ja, endelig er måneden vår her.... sier endelig med litt skrekkblandet fryd... Nå kan det i grunn skje når som helst...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Der kom oktober sigende ja gitt! :) Endelig, og jeg super til meg alt det fødestøvet jeg finner her nå! :) Krysser fingrene og håper det skjer noe snart :)

Skrevet

jeg har termin om 2 dager men D SKJER JO INGENTING JOOOO...=((

omtrent ingen kynnere engang... stygt redd for at denne lille bebissen har svææært god tid på å komme ut....

hva skal jeg gjøre?? ;o) (vente,kanskje??;o))

Skrevet

må nok joine dere:=) egentlig sept klubb her, men 4 dager over termin, og det ser ut som at det kan bli flere:(

Skrevet

Ja..Ganske sykt egentlig.....At nå kan det faktisk skje NÅR SOM HELST!!!!.....Gleder meg sinnsykt til å treffe lille nurket da:):)

'

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN

*sender litt fødestøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv*:):):)

Skrevet

Tja...Har termin 31.oktober, så vil helst vente litt. Regner med det blir november for min del...

Men ja, deilig at Oktober er her!!

Lykke til alle damer her inne ;)

Skrevet

JIPPI=)

ja endlig er mnd vår her=) denne tiden syntes jeg har gåt gtrolig fort...

jeg har no 10 dager igjnn men håper ting skjer føre hehe...

masse fødestøv fra meg oxo=)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤***********¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤**********¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

MASSE LYKKE TIL JENTER=)

Skrevet

Ja, det var jammen på tide at oktober kom! Trodde nesten det aldri det skulle skje!

I motsetning til mange andre oktobermammaer synes jeg tiden har gått utrolig seint! Har jo ventet på 9. oktober siden i januar!!!

Puh.. men ok. Nå er det bare å sove og hvile mye og samle krefter til å skvise ut babyen!

Gleder meg til smerter!!!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Ja, nå er vi i riktig måned jenter. Bare å vente å se og vente litt til :)

Sender ut masse fødestøv, trenger ikke riktig enda jeg siden jeg ikke har termin før i slutten av måneden.....

Blir veldig spennende å se fremover hvem som får når :)

Masse lykke til jenter!!!!!!

Skrevet

oooops....

Litt feil i nicket mitt der ja :o)

Skrevet

5 dager igjen her, suger til meg fødestøv =) og sender ut til dem som vil ha ************************************************************************** ;) ingen andre her som skal føde på Kirkenes vel? Tilfeldigvis..? :D

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er forferdelig at fødselen nærmer seg? Gledet meg til fødsel nr. 1 og nr. 2, men nå gruer jeg meg intenst. Selv om magen begynner å bli plagsomt stor og åreknutene begynner å bli plagsomt mange kan jeg godt gå gravid et par år til for å slippe å føde akkurat nå....=)

Skrevet

Ja endelig nå nærmer det seg ------------------------------- 23 dager igjen på meg men tror jeg kommer avsted om ikke så lenge ................ vi får se ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

Oktober... som musikk i ørene mine...

Har enda 19 dager til termin, men blir sansynligvis satt i gang litt før... Skal til jordmor å sjekke "status" i morgen, blir spennende..

Gleder meg såå til å få møte lille gullfisk jeg altså, regner med det snart kommer til å regne oktober-babyer her....

Ønsker alle oktober-damene flotte fødsler og vakre små-nurk..... ;-)

Skrevet

Hmmmm!

Er det bare meg som kvir meg til å presse ut et lite menneske? Greit nok at magen begynner å bli stor, men kvir meg noe helt enormt til selve fødselen. Kan ha med at forrige endte med hastesnitt, men likevel!

Tar til meg av fødestøv, og håper jeg blir en av de første Som "popper"!

Har ikke termin før 19 oktober, men baby er jo ferdig så hvorfor ikke komme ut før den blir for diger til å passere gjennom kanalene.

Lykke til alle sammen!

vi har tross alt vært noen flotte rugekasser i snart 9 mnd. Godt jobbet!

Skrevet

ser ut som jeg har flyttet over til dere damer..

hadde egentlig termin 26 september, men jeg tror han trives for godt;)

Skrevet

Ëndelig Oktober....Er lei nå, så fødestøv tar jeg gjerne imot...

Lykke til alle sammen... Blir spennende å se fremover...

Skrevet

4 dager på overtid i dag, så jeg tar gjerne imot fødestøv!!!

Og til dere med termin i oktober: Ikke våg å snik i køen, jeg er før dere!!!

:-)

Skrevet

Termin i dag og vil IKKE at det skjer noe plutselig!

Var til kontroll i dag og fikk vite at babyen er drøye 4200g.

Ligger i seteleie og er nå blitt for stor til å fødes vaginalt.

Skal inn til ytre vending imorgen og blir kanskje satt i gang om de klarer det, så jeg håper kvelden og natten blir MEGET rolige så ikke jeg raser inn på hastekeisersnitt i natt!

Idag skal jeg ta det helt med ro, så ikke jeg trigger noe!

Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...