1+1=2+1+x Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jenta mi er 3,3 mnd... Hun sover 8-10 timer om natten (veldig bra), men noen dager sover hun ikke mer enn 2-4 timer. Hun er våken leeeenge! hun er ikke spesilet sur og gretten heller. Tar en høneblund på ti min... Våkner... Bør hun sove mer..???
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Bør og bør... Høres jo lite ut i utgangspunktet, men søvnbehovet er jo veldig variabelt... Hvis hun er blid og opplagt, og legger på seg som hun skal er sikkert alt i orden
*panama* med to søte små Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Gutten min på 3,5 mnd han legger seg kl 20.30 og sover til 07.30(tror han kunne sovet lenger,men da våkner storesøster og da blir det liv i huset;o) Ellers har han 3-4 soveøkter om dagen,men de er bare på en halvtime!
1+1=2+1+x Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Det er vel bare det at helsesøster mener at hun ikke kan (bør) være våken i mer enn to timer. Da er hun trøtt mener hun.... hmmm... Jeg oppfatter ikke jenta mi som veldig trøtt når hun ikke sovner! Prøver å ofte busse hun i søvn - men øynene er som to tinntallerkner!
Marolla Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Slik er snuppa mi også. Sovert 3-4 økter på en halvtime til en times tid. Hun er heller ikke særlig gretten og trøtt.
1+1=2+1+x Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Begynner de å sove mer når de blir eldre skal tro???
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Stina er sjelden våken mer enn 2 timer i strekk, da er hun trett. Ofte kan d være vanskelig å se om hun er trett, for hun "later" som hun er våken Men prøver jegå legge henne, så sovner hun gjerne stille og rolig likevel... (Ps. Lar henne ALDRI ligge og gråte seg i søvn) Hvordan er d hvis du triller vogn? Sovner ikke da heller?
Marolla Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 De siste to dagene har hun forresten hatt en økt med 2 timer. Men da har hun sovet mindre de 2 andre gangene hun har sovet. De sier at det skal bedre seg når de blir mer aktive. Så lenge lillemor ikke er sliten og sur, så orker jeg ikke å stresse så mye med det. Regner med at hun våkner så ofte fordi hun er sulten. (Spiser hver halvannen time) Når fikk du din? Jenta mi kom den 17 juni
*panama* med to søte små Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg lar han styre det jeg så lenge han ikke er sur å grinete..Han sovner så greit av seg selv når han er trøtt så;o) Min erfaring fra da jenta mi var baby var at det kom etterhvert.Mener og huske at hun sov 2 ganger pr dag 2x1,5 time) fra hun var 5 mnd.. Så jeg tar det som d kommer og ser det an litt jeg;o) Også blir det kanskje bedre når de får litt fast føde;o)
1+1=2+1+x Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2007 jenten kom til verden 21 juni. Hun HATER forøvrig å ligge i barnevognen sin. Kanskje hun bare later som hun ikke er trøtt? Ikke lett å vite. Jeg får vel bare prøve å legge hun oftere...
*panama* med to søte små Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Gutten min kom 20 juni;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå