Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Nå drar jeg avgårde på 2 jobb-intervjuer =) *sommerfugler i magen*
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Lykke til:-) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
adelia*termin 18/10* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Lykke til:) Vær deg selv så går det nok bra
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Åååå så spennende!!! Ønsker deg masse lykke til! Dette kalrer du! Ha troa på deg selv og hvis dine beste sider. Skal krysse alt jeg har for deg:)Xxxxxxxx
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Så gøy! Lykke til og dobbelt lykke! Hva slags jobber? Håper jeg snart får noen fler intervju også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå