Gå til innhold

Noen ganger skulle jeg ønske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at noen spurte meg hvordan jeg hadde det, og virkelig ville høre svaret. Sliter så sinnsykt om dagen, og føler meg kjempeensom. Snakker med sambo selvsagt, men jeg savner å ha en ordentlig venninne jeg kan prate med. Det har alltid vært jeg som har vært den som stiller opp for andre, nå ser jeg at jeg egentlig får lite igjen. Jeg vil bare kunne betro meg til noen, bli fortstått, og akseptert for den jeg er. Selv om samboeren min alltid stiller opp, så er han kjæresten min. Ingen venninne (selv om han strengt tatt er min beste venn).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet hvordan du har det.. har ei venninne her jeg bor men hun er så "oppslukt" av sin egen verden .. er selvstendig næringsdrivende, har hus,2 barn etc. så vi spør sjeldent hverandre hvordan vi egentlig har det.. hun har stilt opp hver eneste gang jeg virkelig trengte henne men føler at jeg overbelaster henne for mye og det hadde vært godt å ha noen andre å prate med i tillegg...

Skrevet

hei.

kkjenner meg veldig godt igjen i det du skriver.

Har også vært den som alltid stiller opp for andre. men det har jeg slutta med, for fikk ikke noe tilbake.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...