Mårud Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Har en sønn på 6 år og en datter på 1 år,er alene med disse.Har nå funnet ut at jeg er gravid igjen med pappan til minsta,min x.Vi kommer aldri til å bli sammen igjen og han sier jeg ska ta abort.Hva ville dere gjort? Tåler å høre alt.
grå :) Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 hva ønsker du selv da? jeg personlig tror det kan bli tøft å ta seg av to små og en litt større alene, men det er jo ikke umulig. vil du orke det ansvaret uten å slite deg ut? barn gir mye glede, men det er jo ikke noe lett ansvar heller. tror jeg ville satt meg ned og tenkt nøye gjennom hva jeg kunne leve med og hvordan situasjonen vil bli. tror du at du vil angre for mye på en abort så beholder du, men tenk godt gjennom begge sier før du bestemmer deg. kontakt feks amathea hvis du trenger å få noen utenforstående til å rådføre deg
Pappas fultreffer :) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Det kommer jo anpå hva du føler da selv. Klarer du en baby til? Jeg hadde ikke tatt abort om jeg ikke selv hadde villet det. Det er de som er alene med 3 stk og det går helt fint. Men det kommer jo an på deg og din situasjon da. Men tenk godt gjennom det vertfall, ikke gjør det fordi han sier du skal. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå