Mamsen og lillegutt Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 noen som vet når neste episode kommer på nettet? må innrømme at jeg blir misunnelig når hun får babyen på brystet.... føler det er en evighet siden jeg fødte og fikk han oppå meg. men er jo bare 9 uker siden....
lenej :o) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 tror ikek det kommer flere, de skulle bare følges fram til fødsel.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Er jo en ny episode til onsdag vel, men med andre som skal føde. Så da kommer den vel på nett etter den har gått på tv.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Om det er serien jordmødre du mener da..
Willy Wonka Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Det kommer flere episoder!! Tror de blir lagt ut i forbindelse med onsdagens program.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 mener jeg leste at de skulle følges helt til serien på tv er slutt. mener det sto 24 snutt og da er det jo litt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå