Gå til innhold

JAAAAAAAAAA!!! og DOBBELT JAAAAA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg ny jobb! Endelig *puster lettet ut*

Men problemet er bare det at jeg har fått en annen jobb også, men det er ei elendig jobb. Så vil mye heller ha den jjobben han ringte å sa at jeg fikk i dag!! Meeen gruer meg til å ringe å si til hun andre at jeg ikke vil ha den jobben alikevel. Hun sendte mail til meg på søndag. Er jeg feig hvis jeg sender på mail at jeg har fått ett nytt tilbud og desverre må takke nei til jobben? Off, kjenner jeg gruer meg til å fortelle det:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye! Så gøy.

Også to jobber da :-)

Dersom det meste har skjedd på mail kan du vel bare sende en mail å si at du har fått en annen jobb...

Lykke til

Skrevet

Ja, hva er alternativet - ta den dårlige jobben fordi du ikke har hjerte til å si nei? Selvfølgelig tar du den jobben du har lyst på, det er bare å si at du har fått et bedre tilbud et annet sted. Det er da ikke verre enn det?

Skrevet

Gratulerer, send en mail du

Skrevet

Har du skrevet under på noen kontrakt på den første jobben?

Hvis ikke, så ring å si du har fått et annet tilbud. Ikke verre enn det.

Det har jeg gjort flere ganger. Å det er så deilig når du legger på røret å er ferdig med den samtalen!!

Lykke til i ny jobb!!!

Skrevet

Takk takk:) Kjenner jeg er kvalm:( Er "typisk" meg å havne oppi slike situasjoner hvor jeg må gjøre noe jeg missliker sterkt:s

*uff*

Skrevet

åååååååå, du er sååå heldig og flink! gratulerer! hva slags jobb?

Skrevet

Takk igjen:) Er jo kjempe glad!!

Har fått jobb på dressmann (deltid, men etter jul ble det litt mer) passer perfekt for jeg skal ta helsefagarbeider fra den 24 august! Så det passer bra. Så får jeg jo mye prosenter på mange butikker;) Ikke feil hehe..

Den andre jobben var nesten 30 kr mindre i timen enn det jeg har. Er mye det *uff* men takket ja for å få kommet meg bort fra den jobben. Har heldigvis ikke skrevet kontrakt med den første, så det er bra!:)

Men som sagt gruer meg til det da..*blææ*

Skrevet

For et luksusproblem!

Bare si at dessverre så dukket det opp et tilbud som du ikke kunne takke nei til. Klart de har forståelse for det. Hvis du hadde kommet så langt som til å undertegne kontrakt osv med det andre firmaet, så hadde det stilt seg litt annerledes, kanskje....da måtte du kanskje ha vært der til de klarte å finne en erstatter?

Skrevet

Gratulere!! så kjekt =) ska bli godt å komma seg ut i ny jobb og nytt miljø

Skrevet

Høres bra ut Helnøtt!!!

Du har jo snakka litt om denne jobbsituasjonen noen uker nå, flott at du får gjort noe med det! :)

Skrevet

En muntlig bekreftelse er faktisk like bindene som en kontrakt, så du kan ha et problem dersom den første arbeidsgiveren setter seg på bakbena, og i verste fall havne i erstatningsansvar. Så du bør gjøre dette på en skikkelig måte. Si at du har fått tilbud om 30 kr mer i timen, og at du vil ta denne jobben selv om du hadde takket ja til deres tilbud, altså si opp jobben igjen så snart du starter i den. Du bør gi inntrykk av at du vet at du er forpliktet til å jobbe i oppsigelsestiden, men at det trolig er best for alle parter at du slipper og bare kan begynne rett i den andre jobben.

Skrevet

grattis!!

jeg jobber også i varner gruppen, og de prosentene kommer godt med!!

bare tenk på alt som cubus har... billigere å shoppe sminke og parfyme der enn i tax free:)

Skrevet

Ja, nå er jeg bare så utrolig ufattelig letta!!! Dette gjorde godt:) God start på uka hehe...*stråler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...