Gå til innhold

da var vi over i min mnd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

veldig veldig veldig rart å tenke på! 14 dager til termin i dag! er vi flere her inne mon tro? er dere klare til fødsel? selv er jeg så lite forberedt som jeg kan få blitt tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare innom å ser litt jeg. Men synes du skal føde den 14. jeg ;)

Skrevet

i dag er det 13 dager til termin.. er så klar som jeg får til og bli,men likevel ikke klar i det hele tatt.. skal på sykehuset på samtale for igangsetting en dag i uka her så da kommer han kanskje enda tidligere også.. dessuten så gruer jeg meg helt sykt til fødsel også...

Skrevet

Endelig "min" mnd også! Nå nærmer det seg med stormskritt!!

Skrevet

nei deffen e du her å snik du å ja:-D

håpe du har evig rett,for vil ikke bli satt i gang!

ellers har de ikke blitt no my sosialt liv me mæ..slit me ei lyske og litt vondter her og der,så e ikke så my utomhus gett...ellers a?

Skrevet

jeg har termin om 13 dager... og jeg er vell så klar som jeg kan bli,men likevel ikke klar i det hele tatt.. skal på samtale på sykehuset for igangsetting den uka her så kanskje han kommer enda tidligere enn forventet.. dessuten så gruer jeg meg veldig til fødsel...

Skrevet

E innom å lurkike litt schø hehe. Les bære da. E d snakk om å bli satt igang da? Send mæ pm du. Må stikk, ska t legen

Skrevet

Har "bare" 24 dager til termin og er rimelig lei og sliten nå. Rart å tenke på at fødselen kan skje når som helst nå :-)

Babyen har blitt meget aktiv på kveldene og nettene så det blir lite søvn for tiden. tror det er en turner inni her ;-)

Ene dagen ligger den med ryggen mot min venstre side, så turner den kraftig og "dytter" seg nedover også ligger den plutselig med ryggen mot min høyre side.

Ganske slitsomt når den holder på slik i 4-5 timer av gangen og samtidig får hikke midt opp i det hele....

Det kjennse til tider ut som at den holder på å grave seg ut herfra....regelrett....masse bevegelser fra hendene rett over skambenet og ut til siden samt at jeg kjenner at den dytter hodet nedover.....

Ønsker alle øktoberfødere en kjempefin oktober og ikke minst LYKKE TIL med den forestående fødselen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...