*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Vi skal bygge hus, og det mest praktiske med huset vi har funnet er å ha begge jentene og loftsstue i 2 etasje og oss selv i 1 etasje, evt kan vi droppe loftsstua og ha 3 soverom i 2 etasje.. Jentene vil være nesten 5 og 1,5 år når vi flytter inn. Bekymrer meg for brann jeg, ikke noe annet egentlig-har babycall, så hører dem jo.. Og det vil jo mest sannsynlig aldri brenne da.. Hva mener dere om å sove i forskjellige etasjer?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Syns samme etasje høres fint ut når de er små og kanskje ikke fullt så fint for de når de er tenåringer:) He he:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Vi sover alle sammen i 2 etg nå. Der er bad og 3 soverom. Syns det er greit nå som de er små. Etterhvert vil vi nok pusse opp på loftet eller i kjelleren for å få plass til større soverom.
MikroMidas Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ja - alle 3 soverom er i 2. etasje. Vi bor i rekkehusleilighet, så det er ikke bare, bare å bygge ut noe heller. Når de blir tenåringer **grøss og gru** (det er bare 20 mnd mellom dem), så skal det bli fint for mor&far å ha soverom i midten, tenker jeg. Kanskje vi bør finne på noe annet da...hmmm..har ikke tenkt så lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå