Gå til innhold

Innkjøpsliten ---->


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva jeg mangler?

 

* Har kjøpt inn alt av klær som knøttet trenger fram til 1 år

* Barneseng + madrass,sprinkelbeskytter og dyne

* Vogn + dyne, vognpose, lammeskinn, voksipose,regn & insektsnett

* Stellemadrass til vaskemaskin

* 4 helsetepper

* 10 gaskluter

* 10 frottekluter

* 10 frottehånduker

* 5 myke badehåndklær

* 1 ullpledd

* lammeskinn for å ha på gulvet

* bærebag

* kommoder for å ha klær i

* oppbevaringsbokser

* bleiebøtte

 

Skal på babyshopping til uka og skal kjøpe følgende:

 

* Badebalje + stativ og badesete

* vippestol

* Babygym

* 2 sett laken + sengesett til seng

* 2 sett laken + sengesett til vogn

* bæresele

* babycall

* Bilstol

* neglsaks, badetermometer, febertemp + diverse stelleprodukter

 

hva mer trenger jeg?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

InnkjøpsLISTEN mente jeg selvfølgelig ;)

Skrevet

kan du mangle noen ting?? dette må da være alt! jeg kjøpte bare de flanelsklutene du nevnte og jeg klarte meg fint..

husk at det kan være fint å ha noen oppgaver når hverdagen setter inn, og ikke minst da får du jo sett om det er behov.

lykke til!

Skrevet

Jeg mener ikke på noen måte å være frekk, men har du virkelig kjøpt inn ALLE klærne bebien trenger helt frem til den er 1 år gammel???

 

Er ikke det litt kjedelig? Skal du ikke bruke klær du får i presang da, eller ta med bebien på handletur etter at den er født?

 

Jeg synes ellers det ser ut til at du har fått tak i det meste :-) du oppdager vel om det er noe du mangler når bebien er født, og så kan du jo kjøpe det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...