Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg lurer på hva jeg mangler? * Har kjøpt inn alt av klær som knøttet trenger fram til 1 år * Barneseng + madrass,sprinkelbeskytter og dyne * Vogn + dyne, vognpose, lammeskinn, voksipose,regn & insektsnett * Stellemadrass til vaskemaskin * 4 helsetepper * 10 gaskluter * 10 frottekluter * 10 frottehånduker * 5 myke badehåndklær * 1 ullpledd * lammeskinn for å ha på gulvet * bærebag * kommoder for å ha klær i * oppbevaringsbokser * bleiebøtte Skal på babyshopping til uka og skal kjøpe følgende: * Badebalje + stativ og badesete * vippestol * Babygym * 2 sett laken + sengesett til seng * 2 sett laken + sengesett til vogn * bæresele * babycall * Bilstol * neglsaks, badetermometer, febertemp + diverse stelleprodukter hva mer trenger jeg?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 InnkjøpsLISTEN mente jeg selvfølgelig
canutten Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 kan du mangle noen ting?? dette må da være alt! jeg kjøpte bare de flanelsklutene du nevnte og jeg klarte meg fint.. husk at det kan være fint å ha noen oppgaver når hverdagen setter inn, og ikke minst da får du jo sett om det er behov. lykke til!
~Roskva~ Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg mener ikke på noen måte å være frekk, men har du virkelig kjøpt inn ALLE klærne bebien trenger helt frem til den er 1 år gammel??? Er ikke det litt kjedelig? Skal du ikke bruke klær du får i presang da, eller ta med bebien på handletur etter at den er født? Jeg synes ellers det ser ut til at du har fått tak i det meste :-) du oppdager vel om det er noe du mangler når bebien er født, og så kan du jo kjøpe det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå