Gå til innhold

Er det mulig??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hadde mannen avtalt med sin søster at han skulle komme til ho klokka ni, skal hjelpe ho å flytte. Klokka er nå halv ti, og den kødden er enda ikke kommet seg opp av senga. Har vært å ropt på han noen ganger nå, men nå gidder jeg ikke mer. Skulle hjelpe jeg også, men nå vet jeg ikke om jeg får tid. Begynner i ny jobb i dag klokka to, og står han opp nå så er ikke vi hos ho før klokka er 11.....og da har jeg rundt to timer på å hjelpe, så må jeg bare dra hjem å ordne meg for å dra på jobb..... men jeg gidder ikke mase på han mer.... Han får finne ut av det selv tror jeg, men syns det er så utrolig dårlig gjort av han, for søstra har fått ordna seg fri fra jobb og greier, og mamma skal hente ungene i bgh slik at han kan hjelpe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kom nå... Men skal bare spise litt frokost, drikke litt kaffi, sikkert også ta en røyk og så skal vi ta ut et bord som vi har i kjelleren som er søstra hans, det skal vi ha inn i bilen.... Haha...han klaga på at han sov dårlig i natt, sikkert derfor han ikke "klarte" å stå opp.... Blir så irritert.... uansett hvor dårlig jeg har sovet, så kommer jeg meg opp tidlig, må jo levere ungene i bgh..... Mannfolk er et eget slag altså....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...