LadyLuck & Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Har en liten diskusjon på gang her hjemme, om vi vil vite kjønnet på ul eller ikke. Han vil ikke, men jeg vil. (Forige gravidiet var det motsatt, da ville han vite og ikke jeg, men grunet litt svangerskapsforgiftning fik je to ul, så ble overtlt til nr.2 og fikk vite det da.En av oss kan ikke vite og den andre ikke, da baare ende det mad at den andre ikke klarer å holde det.) Skal dere vite det/vet dere det?
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Vi ønsket å vite.... og vet at vi får en jente! Synes det var praktisk i forhold til innkjøp til barnerom, og ikke minst i forhold til om vi skulle arve posevis med rosa tøy av vår lilles kusiner. :-)
canutten Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 En liten bonus vil jeg ha på slutten av jobben! Jeg viste det ikke sist og jeg skal ikke vite det denne gang. sist viste jeg jo uansett innerst inne at det ble en gutt. denne gang vet jeg ikke. arving av klær trenger jeg ikke den første uka, og barnerommet trenger jeg ikke før om seks måneder. det vil si det ligger allerede en liten tass der som må vokse ut av sprinkelsenga.. skal på UL i overimorgen, og gleder meg bare til å se! sist styrte jordmor helt utenom området siden vi ikke ville vite.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Vi vet ikke. Var litt usikre på om vi skulle eller ikke skulle fø UL, men nå er det bare moro å ikke vite ))
Måånestråle Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Vi er heldigvis enige om at vi gjerne vil vite kjønnet på ordinær UL, hvis de kan se det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå