Gå til innhold

vil snart teste positivt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er ei jente på 24 år,har to gutter,en på 5 og en på 3,vi har snakket mye om å få en til,ungene er helt med på det,og ikke minst jeg.Tror jeg er litt for opphengt i å bli gravid,så jeg blir bare så skuffet hver gang jeg tester negativt.men vet det er andre som har prøvd lenger enn meg og som kansje ikke har noen fra før av.Da vil jeg bare si:jeg føler med dere,kan tenke det er frustrerende for dere som har prøvd kjempelenge,jeg selv har bare prøvd i 4 måneder.Skal teste meg 12 oktober,å ser så frem til denne dagen,håper bare att det ikke blir så mange mer skuffelser.hva er erfaringenene deres???hvor lenge har dere prøvd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi ha prøvd siden april 2006.

Skrevet

Hei! Jeg begynner å dra litt på åra... er 36 år og vi har ei snuppe på 2 år fra før. Med henne tok det ca 4 pp'er, men denne gangen er vi nå i 15. pp og enda ingen spire nr. 2... Men, vi får nå bare smøre oss med tålmodighet, og håper det kommer en snart. Stresser ikke fælt, siden vi har snuppa, men klart, vi vil jo gjerne at hun skal få søsken :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg er 21 år, sambo 26. vi har ingen barn fra før av, men har veldig lyst på...er veldig tungt å ikke få vite om man blir gravid, eller aldri kan bli det, når man prøver så lenge uten å lykkes. Frykten for å bli ufrivillig barnløs er ikke så stor, for vi lever i håpet, men det er tungt.

Nå er jeg 7 dager over IKM,og det finnes ikke tegn til tanta.

Jeg har også litt småstikking i brystene, men ikke ømt eller vondt.

Skjeden føles også litt nedtrykt og hoven, men det kan jo hende at jeg bare inbiller meg alt. Hehe:)

Jeg tok en test 2 dager over IKM, og den var negativ:(

Det er vel det som er mest irriterende...man tror man er så heldig siden tanta ikke dukker opp, så tester man seg på nytt oh på nytt, men testene bare viser negativ..så plutselig kommer tanta helt uanmeldt, uten unnskyldninger for at hun kom for sent eller noen ting, det er typisk henne. og da sitter man der skuffet og forannet, og syns at verdden er urettferdig...

Men, jeg håper jo virkelig at denne ganger er jeg gravid, og at 2 dagerover ikm var for tidli å teste...tenkte jeg skulle ned å kjøpe test i dag kanskje...:) eller vente å se 1 uke til over ikm..

Skrevet

ja det er en frustrerende periode,men jeg krysser alt for dere:-)og du skal ikke se bort i fra att du faktisk er gravid,men nå har jeg bare funnet ut att jeg ikke må ha for store forventninger,men det er ikke så lett,men uansett lykke til så mye,håper du har en liten spire inni deg:-)

Skrevet

krysser fingrene for dere...lykke til videre...

Skrevet

det er jo bra å ikke stresse med det.det er vel som regel da det klaffer når du minst venter det.ihvertfall da de 2 mine kom:-)skulle så gjerne gitt dem en liten søster eller bror,men som sagt jeg er 24 år har god tid jeg da..smører meg med tålmodighet jeg og,ikke så mye annet å gjøre.Men uansett ønsker jeg dere lykke til på ferden,å håper spiren snart sitter:-)

Skrevet

Hei. Skjønner følelsen. Første gang jeg er inne her på formuet. For en fantastisk side!! Godt å lese om flere som venter på at drømmen skal snart bli en realitet. Vi har ikke prøvd mer enn 5 pp, men begynner å tære litt på tålmodigheten allikevel... Venter mensen i morra.. blir spennende å se. Har testet meg på lørdag, men da var den negativ. Føler jeg har en del tegn, men psyken har lurt meg før.. Har hatt en del vondt i korsryggen, samt at det stikker i puppene, men de er ikke ømme.. Blir ganske tullete av å gå å kjenne etter symptomer hele tiden. Klarer som regel å bortforklare de. Men blir like skuffet hver gang om jeg gir meg selv lov til å håpe eller ikke.. Jaja.. Tenker nok for mye på dette.

Ønsker lykke til til alle som prøver!

Skrevet

krysser fingrene for att mensen ikke dukker ,opp og att du er gravid:-)let me know....

Skrevet

hei.. testet negativt på tirsdag da jeg ventet mensen, men har hatt en del uregelmessige sykluser før så kjenner jeg ikke har for store forventninger. Nå tenker jeg bare på at tr skal komme så vi kan begynne på nytt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...