Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Etter jeg ble graid igenn ar jeg i perioder sovet meget dypt når jeg først sovner. I det siste har detogså vært slik. Men de to siste dagene våkner jeg ikke av ting jeg pleier å våkne av til vanlig engang. Hører ikke vekkerklokken o.l og i går hadde sambo sluppet småtten på 8mnd på gulet for han trodde jeg kom til å stå opp, det endte med at jeg ikke fikk med meg noe (sov da han sa han slapp han på gulvet, sambo gikk ut i fra jeg var våken siden vekkerklokken hadde ringt), og småtten spiste to porsjoner snus og en halv skål drops (gikk bra, litt magevondt bare, sambo våknet til slutt). Og i natt var det storbrann rett borte i gaten, brannbiler tl f* bortover gaten,ambulanse, politi og full pakke utenfor, og jeg har ikke hørt et knyst. Skremt jeg nå, hva om noe som kan være farlig for meg og mine skjer, og jeg bare sover??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå