Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Ja ja de sitter jeg her igjen SYK. For en uke siden fikk jeg medisin av legen for senebetennelse. I går måtte jeg på legevakten. Jeg fikk penecellin for steptokokker i hals.ER DET MULIG????? Har så og si vert syk i 2 mnd i strekk( begynte med streptokokker for 2 mnd. siden, deretter bihulebetennelse og innleggelse på sykhus, senebetennelse og nå streptokokker igjen) Hva skjer.......Er så fortvilet det vil ingen ende ta??? Noen tips??
lanoforliten Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hei... stakkars deg!!! Jeg vet hva det vil si å være langtidssyk, har vært det selv.. det er helt fryktelig!! Jeg kan gi deg et tips, og det er å begynne på multivitaminer. Spør på apoteket hvilke som er best. Det hjalp veldig på meg, var ikke syk på flere år etterpå. God bedring til deg!!! *
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk for tipset. Må vel begynne å ta noen vitaminer ja. Skal til legen på mandag å kreve utredning hos øre,nese,halsspesialist. For hvist dette fortsetter blir jeg jo aldrig gravid.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 uff da. dette hørtes kjedelig ut.. men kand u ikke bli gravid selv om du er syk? eller er det det at du ikke orker eller er det medinsiner?? uansett vil jeg ønske deg god bedring.. aldri noe moro og være syk...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Medisinene er så sterke at fostret kan ta skade.....Så jeg har fått besked om å ikke prøve å bli gravid...Snufs... Jeg er så bebisyk at jeg hadde klart det selv om jeg har hatt 40 i feber.Hi hi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå