*Rutletutt* Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Fikk så lyst bare...husker plutselig så mange;o) Spetakkel Northernligts Alva, mamma til 3 Twintipp:-) Tøysetipp Mami87 og nydelige Nathalie JoSomamsen Girly*snuppa&snuppen* Intensity Monajenten Poamin Skravlemamman Mamma`n til Emma Hunsomhartattsegvannoverhodet Studentmammaen og ERLEND Kine&Marcus Sauen Princess Eleanor&Leah dama blond Palmesus med lillebror PÅ magen Trubbel Mulan Tulla mi har fått lillebror Ikke lenger så Hotte Charlotte Riga Snulla & Vesla anesam Mom2Two Lilla`83 HM77 Kristin1974 Hønemor RundLurt? Kakao Grå:-) Losje og Sarah-rara Mamma 1. gang 22 august Helnøtt Pike25 &Nikko Bæ bæ lille lam:-) sjaloman sjaman Kutre Cat78 oktoberjente Bobobaby& prinsen Lucas puppen & Minidemonen Lucas Meg & lille vampyr miang*microvampyren* Tigerjenta Dulosten & Soff Jenta med lillegutt Lucie*OgGuttaBoys* EnJente_med_EnJente Joikabolla 2cool2be4gotten Blue Lady Fruktmos Løvinne med Mathea i magen frøken blå kaa82 Torpekjærringa Silja27 Fantasiløs 2LyKkEtRoLl Snuppelure 74 SueEllen Mullebrud Det var de jeg husket...)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Oi, du er flink! Jeg orker ikke prøve akkurat nå, men måtte bare si at du var veldig søt som hadde meg først - hi hi ;-)
*Rutletutt* Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hi hi;o) Og så er det jo sånn at med en gang jeg har trykket på "lagre" så kommer jeg på et par til...ja, ja..;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Oi, du huska meg:) *beæret* Har aldri blitt huska før, takk takk:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Koseklumpen Northernligts Spetakkel Expat Ellie Torpekjærringa Alva Roscrusia Pøbeline Fjummsi Sjaman Kakao Vålerenga Monajenten Hunsomhartattsegvannoverhodet (eller no i den duren) Intensity 2cool2be4gotten Rødhette
It's all about me Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Oj, dette var da en god start på dagen her inne, husket på begge listene ) Før ble jeg alltid glemt, så det må da bety at jeg har begynt å gjøre noe riktig............eller veldig galt, ha ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå