jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hei hei. jeg har IKM den 15 okt. så nå er det bare prøving framover. må vente to uker for å vite noe eksakt da. hehe.
augustanr2 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jeg har ikm 14.okt.men har hatt noe uregelmessig i det siste,...så det er vel fra 14- 21....spennende tid! håper vi ikke blir skuffet denne gangen. er på 3 pp. men herregud har ingenting å klage på iforhold til mange her inne da....håper vi alle blir gravid denne perioden!!
Juicy med spirer! Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Har IKM 16. okt Det er både skravlings og liste for oss med IKM i uke 42, join der du
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 hei snartnr2. hva vil det si pp3? jeg har også hatt uregelmessig i det siste. så jeg må nok også regne fra 15-21 eller noe sånt. dette blir mitt første gang. så er veldig spent. har prøvd i helgen hehe,så vi får se om det gir noe resultat.
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har også IKM ca den 18. så ganske nært:) har ligget hele helga med føttene opp etter veggen..hehe. Så HÅPE HÅPE, men blir vel like skuffet nå som alle andre ganger. Er på 5pp. Jeg har hvertfall eggløsning nå, det kjenner jeg på kroppen. Så nå venter man på at gubben skal komme hjem fra jobb for å så fortsette ;o)Synd det er så lenge til man får vite noe
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 hei elimilena. ja det synd at man må vente lenge før man får vite noe. vel samme her, har også ligget med føttende opp etter veggen hehe. jeg håper virkelig at det gir resultat. det er spennende, men en tålmodighetstest hehe. hvordan merker man at man har eggløsning da?
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har alltid merket på kroppen når jeg har det, (tror jeg hvertfall;) får spesiell utflod samt at jeg kjenner det på magen. Vi får holde sammen rund IKM alle, så får vi vite resultatene. Like spennende uansett. Får bare håpe at den jæ**a sædcella kan feste til egget mitt snart;o))Hadde vært så kos med en liten mage på julaften.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 jepp vi får bare vente og håpe
SommerBris Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 16 otober her.... Ikke lenge siden jeg s,luttet på pilla, har alltid hatt 28 dagers syklus så kommer til å være spent rundt denne datoen ja:) Lykke til alle sammen....
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Lykke til fra meg også Nå er sengertiden kommet her i hus snart..hehe. Får satse på at det vil funke nå;o)
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Tenker nok der er rundt den tiden jeg har el. har egentlig aldri visst når jeg har det,så denne pp skal jeg ta el tester. håper det funker. er nå i 2 pp,ikke så lenge men håper forde:)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. oktober 2007 Hallo hallo alle sammen. åssen står det til? vel prøving er vel i gang alle steder hehe. samme her. dere får alle ha lykke til også får vi satse på gode resultater klemz
Liagora med 2 jenter Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 *kaste tryllestøv på dere alle*
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. oktober 2007 hallo hallo. folkens. åssen står det til med dere? vel jeg har følt meg skikkelig slapp og trøtt i det siste. føler at jeg ikke har noe energi til å gjøre noe, blir helt daff hehe. vel vel det får bare bli bedre etterhvert. hva med dere da? noe nytt??? jeg venter spent enda.....det har blitt veldig vanskelig å vente...jeg vil vite det nå hehe. klem
Liagora med 2 jenter Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 Føler merkelige ting, men tror det er bare psykisk;(
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 4. oktober 2007 hei igjen. jeg føler også at det har blitt veldig mye psykisk. det er fordi det er det eneste jeg tenker på hele tiden....ohhhh....det er vanskelig dette her assa ......men det får ta den tid det trenger....er vel ik verre enn det nei
Liagora med 2 jenter Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Det er ille nok det..hehe:) Jeg er lei av å vente så ender det hele i ei uke med blod..blææh..:(men om to uker skal jeg teste, om jeg greier å vente så lenge da.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 4. oktober 2007 jepp jeg skal også vente to uker ihvertfall med å teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå