Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Alle spør om jeg koser meg hjemme med babyen, og alle forventer at jeg skal si at jeg koser meg vi har det koselig og det er gøy å se den veldige utviklingen. Jeg koser meg ikke i det hele tatt fortiden. Barnet mitt sover ikke på dagen med mindre jeg triller, men han er så trøtt at jeg ikke skjønner hvordan han kan være våken. Han våkner cirka hver time om natta og må roes eller ammes og ellers så er han ganske grinete rett og slett. Men jeg skjønner at han er grinete for han har jo ikke sovet særlig godt, jeg er ganske grinete selv rett og slett.. Selvfølgelig er det fint å være mamma og jeg elsker barnet mitt men hverdagen min kan du få billig av meg. Godt å få syte litt akkompagnert av skrikende barn, halvspist frokost og udusjet kropp.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 han er snart syv måneder. han klarer rett og slett ikke ligge stille. han står på alle fire i senga og rugger fram og tilbake og hyler "jeg er så trett så trett"
Dudellidallo og Tillo Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 tenkt på å skaffe en "sovepose", som en drakt uten bein.. Begynte vi å bruke for jenta vår var så urolig i senga, hjalp oss mye, men kan ta litt tid å venne seg til.... Hun ville aldri sove før og ble ganske sliten av det.. Nå er hun snill som et lamb og syns å ha det mye bedre=) Den i tillegg ti febermetoden så lærte hun å sovne selv og nå sover hun to ganger på dagen i to timer pluss hele natta:)
Felix&Lurifax Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Mitt svar på urolig grinete baby er mat....tilby mer mat..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 han får to grøtmåltider og litt middag i tillegg til morgen og kveldspupp så je får nok ikke puttet i han mer mat. sånn soveposeting skal jeg jammen vurdere:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå