Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 jah,da var helga over.godt vær et fjernt minne.å vi fortsetter med vante ting.nemlig bøttevis med regn... Her skulle jeg tenkt meg mere søvn.gogutten leka snurrebass i senga i natt.så jeg var vel oppe å la på dyna noen runder mer enn jeg hadde lyst til =) å han kan virkelig å snurre... Håper dere får en fin dag.har lånt vekk rullatoren min,så her blir en rolig dag ja,hehe. Klem
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Mornings Er høstferie her da, så det har vært en rolig start i dag hvertfall, tar seg vel opp utover dagen tenker jeg, de to eldste er allergiske mot å være sammen over lengre tid, ender alltid med krangling og sutring etter ei kort kort stund. Og uten bil,og mulighet til å komme noe sted så blir det ikke gøy. Men men, det er jo bare for ei uke da, så er alt tilbake til det normale igjen, da får de hvertfall litt avveksling mens de er på skolen.
Trollmora Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hallo, hallo! He har regnet snudd til sol, så østlandet har ingenting å klage på i dag:o) Håper at du Goguttklatten får en ny time til legen denne uka. Høres ikke ut som at du har det noe særlig for tiden.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 håper du også får enfin dag, og at den ikke har vært så værst til nå! klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå