Mamma'n til Thias Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Nå venter jeg bare på at klokka skal bli ti. Da åpner vetrinæren... vi har tatt en hard og vanskelig avgjørelse, men det er den rette... Pia har vært veldig syk veldig lenge: http://www.freewebs.com/niisa/piasallergi.htm http://www.freewebs.com/niisa/pia.htm Og nå tror jeg virkelig dette er det beste for henne. Men det er tungt, jeg er lei meg midt oppi gleden med lille Mathias. Men jeg vet at jeg må være sterk og tenke på hans beste selv om jeg er trist nå. Måtte bare få det litt ut...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Uff, vet hvordan det er å miste en så kjær venn. Er utrolig utrolig leit, men er nok det beste for henne som du sier. Hvis du føler det selv ihvertfall. Lille nydelige Pia =) Så fin som hun er... Vil ønske deg lykke til videre jeg. Og gi deg en gooood trøsteklem!!!
Piken på landet Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Uff, det er aldri hyggelig å ta den avgjørelsen, men det er jammen ikke hyggelig å se dyrene lide heller. Det er rart hvor glad en kan bli i et dyr... En klem til deg fra meg!
Mamma'n til Thias Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for svar... er tunge minutter som går veldig sakte nå. Håper de har time til oss i dag - jeg orker ikke gå lenge og vente. Hvis vi ombestemmer oss nå - så er det ren egoisme. Hun bør få slippe, enda så vondt det gjør for oss. Hun har det bedre et annet sted.
Mamma'n til Thias Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Fy flate! Fikk time kl 11.15... kom dit og så sier dama: Beklager, jeg sa feil til deg. du har time 13.15 Så vi måtte snu og dra hjem igjen... Der verste var at Pia ikke ville gå fra vetrinæren... hun ville bli der!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Huff og huff Ninni!!! Ja, Pia har jo vært syk lenge nå, så det er vel kanskje for det beste at hun skal få slippe hvis hun ikke har blitt noe bedre.... Huff ja....
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 ååå -detta er ikke enkelt altså =( misunner deg ikke... men d er så totalt riktig avgjørelse å ta....d er ikke riktig å la henne leve med så mange plager... d er nok mye "misforstått snillhet" ute å går -folk som tenker mer på hvor trist d blir for dem når dyret er borte...å lar dem leve aaaltfor lenge, ofte i større smerter enn man antar, desverre.. syns dere er flinke som innser hva HUN trenger... min tur neste gang, ser d ut som .. gleder meg IKKE -men sånn er livet, folkens ... vi må fokusere på den den gode tiden vi hadde sammen med dyrene våres istedet for hvor trist d er å miste dem... selv om d er fryktlig vanskelig... d var utrolig tåplig av dem å si feil tidspunkt forresten !! d er d lov å si noe på altså ! ærlig talt... lykke til ...
Mamma'n til Thias Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 Tårene triller veldig lett i dag iallefall... Og Mathias har litt dårlig matlyst... han blir sikkert påvirket av meg. Og det er ikke bra! Han skal på måling på sykehuset i morgen tidlig for å se om han legger på seg... Så jeg får spise god mat senere i dag, og forsøke å være i litt bedre humør når det hele er over. Håper det vil virke positivt på lille prinsen. Han aner ikke hvilken støtte han er for mamma'n sin - den lille engelen min,
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Uff, får vondt av å lese om din vanskelige avgjørelse.... Synes veldig synd på deg nå. Har hund selv, og vet hvor knyttet man blir til disse herlige skapningene. Du skal vite at du er veldig sterk som har klart å ta denne avgjørelsen - det står respekt av å sette hunden først på denne måten. God klem fra meg til deg )
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 off ja blir helt satt ut selv jeg...nesten så tårene triller her å, hormonell som jeg er ....syns detta er utrolig trist, å jeg vet hvor knytta man blir til dyrene... de blir jo som en del av familien og en stor del av livet ditt.. står vertfall respekt av avgjørelsen deres -dere handlet for hundens beste, å d visste sikkert hun å.... tar noen dager før d verste er over, desverre, men prøv å tenk på alt d gode fra den tiden dere hadde sammen med henne )
Mamma'n til Thias Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2007 Det går egentlig ganske greit nå... føltes litt rart uten henne her - men jeg vet at hun har det bedre der hun er nå. Dyrlegen var helt enig i avgjørelsen og synes vi har gjort en god innsats for henne. Det var ikke mer å gjøre. Mathias spiste godt når jeg kom hjem og ble litt roligere. Jeg tror dette skal gå fint.
Mamma'n til Thias Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk for støtten. Det betyr mye med litt oppbacking på at vi har tatt den rette avgjørelsen. Det går egentlig ganske greit nå... føltes litt rart uten henne her - men jeg vet at hun har det bedre der hun er nå. Dyrlegen var helt enig med oss og synes vi har gjort en god innsats for henne. Det var ikke mer å gjøre. Mathias spiste godt når jeg kom hjem og ble litt roligere. Jeg tror dette skal gå fint.
Ioren Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Ville bare si at dere har nok gjort det rette, selv om jeg skjønner godt at det er tungt... Håper det er bra med dere ellers og at du får kost deg masse med Mathias Klemmer fra meg & gutten i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå