Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 ..er i uke 38, og nå føler jeg meg så tung og stor at sofa, joggebukse og ro er det som er best. Er det andre som også blir stresset av å skulle gå ut (ut av huset), måtte finne klær som ser normale ut (selv om de etterhvert er veldig ubehagelig), og fikse seg litt opp? Er normalt opptatt av å se bra ut..men nå orker jeg bare ikke....!
Luna** Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Kjenner meg igjen ja.... Har kjøpt en velour-joggedress som jeg skulle ha med på føden til etter krapylet er kommet til verden. Men måtte vaske den og selvfølgelig prøve den. Det har da blitt min favoritt -sofa-joggebukse! Og det å gå ut er ikke bare bare. Er i uke 35 + 6, og ikke alle klær er like behagelig. Særlig bukser. Har liksom blitt litt trange så de strammer på livmoren og den øverste strikken er ikke helt bahagelig heller... Har nå ett par bukser som er levelig. Jeg jobber på en tannklinikk, så bruker ikke private klær på jobb (heldigvis...), orker derfor ikke å kjøpe klær for hundrevis av kroner som jeg skla bruke i ca 1 mnd til... SÅ, ALL ÆRE TIL BEHAGELIGE JOGGEBUKSER!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå