Gå til innhold

er de for tidlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo vil flytte minstemann over på eget rom. det er vegg i vegg med våres og har fryktelig tynne vegger. og nå sover han hele natten. men jeg er så usikker. grunnen til at han vil flytte er at han vil ha tilbake privatlivet på soverommet. men er det egentlig noen god nok grunn til å flytte han?? han blir straks 3 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er DU klar for det?

Vi flytta han når han var 5 mnd, for da begynte han å våkne når vi la oss..

Skrevet

nei jeg vet ikke om jeg er klar.... det føles mye tryggere å ha han nærme... sukk. men sambo blir bare surere og surere.

Skrevet

Ja flytt han når du selv er klar for det.. når du kan sove godt om natten med minstemann på eget rom... gutten min er også snart 3 mnd. vi har tenkt å flytte han på eget rom snart, men mest pga at han lager så mye lyder om natten så jeg ikke får sove... da skal vi ha dørene oppe så jeg hører han.. rommet ligger også rett ved siden av.... men gutten min sover IKKE hele natten da :) hehe.....

føl på hva du vil selv du.. ikke noen god følelese å flytte han på eget rom hvis du ikke roer deg inni deg da.... lykke til

Skrevet

Da synes jeg du skal vente.. Det er viktig at du er trygg på det før han flyttes..

Lykke til =)

Skrevet

Ja, det viktigste er at dere begge to er trygge på det. Det er ingen vits i å flytte han på eget rom hvis du kommer til å ligge våken hele natten og løpe inn og se på ham. Vent til du sel føler deg helt trygg på det. KAnskje dere kan prøve en natt om en stund så kjenner du hvordan det føles.

Og med tanke på privatlivet på soverommet så kan dere jo ha "privatliv" på stua etter at han har lagt seg, eller på soverommet om dagen mens han sover i vogna på stua, eller.... :)

Skrevet

Få tilbake privatlivet 3 mnd etter at en har fått barn? Jaja, vi tenker ulikt ifht hvordan livet blir etter at en får barn. Når det er sagt, synes vel at dere begge bør være enig om når det er naturlig. Det anbefales faktisk at de skal ligge på sine foreldres rom til de er 1 år pga krybbedød.

Skrevet

Min gutt har ligget på eget rom siden første dagen etter sykehuset.

Det har gått strålende og vi har fått en gutt som en enkel å legge og som sover hele natten.

Vi har selfølgelig døra til vårt og gutten sitt rom åpene, så vi hører med en gang hvis han kommer med en lyd.

Der er ingen forskjell for oss om han ligger på det rommet eller inne hos oss, for vi hører han like godt da rommene er rett over hverandre.

(må bare si at om ungen dør i krybbedød er det ikke noe annet du kunne gjort uansett om ungen lå på rommet ditt eller et egen rom rett ved siden av, nye studier har kommet med en påstand om at unger som dør i krybbedød mangler den egenskapen til å puste igjen hvis ungen tar slike pusteopphold som er veldig vanlig)

Skrevet

Her har også snuppa sovet i eget rom fra første stund. (har sovet enkelte netter oppi senga vår da) Det har gått kjempefint. Det er vegg i vegg og det er skikkelig tynne vegger her også + at vi bruker babycall. Hun sover hele natta og er bare å legge ned om kveldene så sovner hun med en gang. Er kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...