Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 å få søvnplager allerede nå?? er 27+1 i dag og har ikke sovet godt på en uke, ingen liggestillinger er gode, våkner gjerne midt på natta for å gå på do- og ikke søren om jeg får sove igjen.. Er student, og har behov for søvn for å være opplagt til forelesningene..nå nærmer eksamenstiden seg..hvordan skal dette gå
lotta72 har fått Anders Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har flydd på do om natta fra før jeg hadde positiv test. Er i uke 24 og kan telle på en hånd de nettene jeg har sovet hele natta. Tror ikke det er unormalt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 en ting er å gå på do om natta for å legge seg å sovne igjen, men jeg får ikke til å sove igjen.. jeg blir liggende våken helt til jeg er nødt til å stå opp... blir jo helt utmattet..
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Da er vi to, og det er skikkelig plagsomt. Går jeg på do i 3-tida om natta, så får jeg ikke til å sove igjen. Ligger våken til 6-7 kanskje, og dupper litt av da. Hvis jeg er heldig så... dette gjør jo at jeg må ta en dupp om dagen, men da blir jeg bare enda mer trøtt og sliten hele dagen... Så føler med deg!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Det lurt tips er å prøve å ikke våkne noe særlig mens man er på do, har jeg merket. Det funker for meg, i hvertfall som regel. Nesten hver gang sovner jeg med en gang igjen etterpå. Jeg slår ikke noen lys hverken på toalettet eller på vei til eller fra, og sitter på toaloettet med øynene lukket. Kanskje kan det hjelpe for dere også? Det hjelper jo ikke det minste for vonde liggestillinger, da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå