Gå til innhold

Jepp, da kom mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er egentlig greit det, Jeg slutta midt i et pillebrett i begynnelsen av september og har ikke hatt sånn videre snøring på syklusen min. Så da begynner vi på ordentlig siden jeg nå vet når el kommer osv.

Men litt skuffa blir man jo alltids selvfølgelig....

Da blir det ikm ca 28-30 okt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å sette alle kluter til, lanoforliten:-)

Har selv en smule ustabil syklus, og har satt ikm til 24. oktober (like lang syklus som forrige).

Lykke til, håper spira sitter denne pp:-)

Skrevet

Lanoforliten, da er vi i samme båt :o) Jeg sluttet i forrige uke jeg da... men også midt i brettet. Blødde litt i går og blør vel litt i dag også tror jeg. Stakkart kroppen min skjønner vel ikke helt hva som skjer. Håper, til tross for at kroppen ikke er stabil ennå, at jeg får EL denne mnd... Vi får heie på hverandre :o)

Skrevet

Lanoforliten, da er vi i samme båt :o) Jeg sluttet i forrige uke jeg da... men også midt i brettet. Blødde litt i går og blør vel litt i dag også tror jeg. Stakkart kroppen min skjønner vel ikke helt hva som skjer. Håper, til tross for at kroppen ikke er stabil ennå, at jeg får EL denne mnd... Vi får heie på hverandre :o)

Skrevet

Oj... ser jeg blir litt overrepresentert her.... Sorry, det var ikke meningen ;o)

Skrevet

Hei dere begge!

Ja det er bare å trø på. Det er bare brunt det som kommer(Sorry detaljer altså!)så jeg blir litt i tvil også om det virkelig er mensen.. kroppen min er også ute av system, skulle nok heller gått ut det pillebrettet skjønner jeg...

vel vel, lykke til videre dere også, vi "prates" med.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...