Tuppa78 og Emelie Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Må snart bytte bilstol, og driver å vurderer litt. Ser at denne kommer ganske bra ut på test, vurderer også Besafe, men synes denne ser veldig stor og komplisert ut. Noen som har Brio Zento og kan komme med innspill?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Mamma og pappa har den i bilen sin.. De skulle ha ett sete som ikke kostet altfor mye, var lett å montere og ikke tok så stor plass... De er fornøyd med det hvertfall..
Tuppa78 og Emelie Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Vet du hva det kostet eller?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Barnas Hus har den på tilbud nå til 1999. Ellers koster den der 2500 var det vel. Men jeg vil bare si at på bilsetetest som forbrukerportalen har på sin hjemmeside så var Brio Zenta absolutt ikke bra...
Tuppa78 og Emelie Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Så en test ja, men andre tester sier det motsatte igjen. Blir litt småsprø av alle disse testene jeg, samsvarer jo aldri!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Husker ikke helt hvor mye de betalte.. Og den testen det refereres til over her, skal man se bort ifra.. Det har trygg trafikk gått ut med.. Det er pga testene ble utført helt feil..
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Testen ble utført feil ja, setet ble testet fremovervendt, kun som beltestol, og det er jo ingen kombiseter som egner seg for den bruken, selv om de KAN brukes sånn ;-) Zento er et KNALL-sete! Stor sittedel, langt i ryggen og kan brukes bakovervendt helt til 25 kg, anbefales på det varmeste! :-)
Brokade Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Hvilken test var det da? Testen jeg såg lå denne helt på bunn, og fikk karakteren dårlig... http://forbrukerportalen.no/produkter/10590/
Brokade Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Hvor står d at testen ble utført feil? Bare lurer jeg... skal ut å kjøpe bilsete og er helt i villrede...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Brio har lagt ut en offisiel uttalelse ang denne testen på sine hjemmesider, og bare det at setet er testet som beltestol sier jo at det ikke har noe overhodet å si iforhold til hvordan setet oppfører seg som bakovervendt sete :-) Zento er et trygt, godt kjøp, og har blitt best i test flere ganger både i Sverige, Danmark og Finland, hvor de tester skikkelig, ikke bare kjøper tester i Tyskland eller Frankrike :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå