Gå til innhold

Ny kjæreste:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i ca et år, og barnet mitt er 6 mnd..er det for tidlig å finne ny kjæreste da? Kan ikke si at jeg har lett da..han bare dukket opp:-) Sommerfuglene går amok i magen og jeg sitter her med et fårete smil.:-)

Men altså, jeg er stadig bekymret for at faren skal kunne bruke dette mot meg i en EVT. rettsak.. Selv om han sier det er koselig for meg etc så trenger ikke det bety at han mener det..han er litt "sånn"; sier en ting men mener noe helt annet. Det han virkelig mener kommer da frem når han blir sint.

Hm... *lykkelig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er da ikke for tidlig.... syns du skal bare kose deg og nyte det jeg =))

 

faren kan ikke bruke dette i en evt rettsak, hva har han og komme med.... hun har fått ny kjærste så hun er ikke skikket til og være mor... nei nei går ikke det!

 

 

kose deg med forelskelsen =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...