chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, fikk som dere husker strek i går, men blendahvit i dag!!! Hva skjer med meg da?? hvorfor...*sukk* Sammenlignet med testen fra i går og der var streken men ikke i dag.. Så testing er oppskrytt.. hehe
Dotten Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 He, he... Æsj så kjedlig da... Får håpe det ikke var en kjemisk graviditet, men kanskje du har testet på forskjellig tid på døgnet, og at det er derfor..... ?? Men du er vel en erfaren tester etter 20 pp'er......! Nei, nå må du se til å bli på tjukka chick26 LYKKE TIL!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Var det kanskje bare en skyggestrek likevel da... Kjipt
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, JA jeg vil bli tjukk!!!!! =) Jeg testet søndags ettermiddag etter at jeg sov (hadde vert våken et døgn pga jobb) og da var der strek og i dag tidlig på morgenurin var der ikke strek... Fanken så irriterende,men det er jo 4 dager igjen til IKM...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Tja, skyggestrek skal vel ikke være farge på? Der var farge (så vidt) for så å forsvinne igjen (nesten)...
*issi* Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Test igjen om en til fire dager. Bør jo ligge noe i det at det faktisk kom opp en sterk uansett hvordan den var,så var det jo faktisk en strek lykke til
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk, det blir og teste hver dag til IKM som er på fredag... Men har dårlig erfaring me disse svake strekene, ender alltid opp med at tanta kommer uansett...
*issi* Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Skal aldi si aldri vet du Men hva slags test brukte du?
akicha Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har nok faktisk opplevd det samme som deg.. Jeg fikk en svak, men tydelig, farget strek på en test noen dager før IKM, og neste dag med ny test var der ingen strek... Og ingen barn i magen... Jeg ANER ikke hva som skjedde. Jeg håper jo det var fordi jeg såvidt var gravid men mistet kjempetidlig, for da vet jeg at jeg KAN bli gravid i det minste :-) Men kanskje det bare var noe feil med testen... Uansett, så er kan det jo hende at det er for tidlig enda, og at du vil teste positivt igjen! Så du har jo all grunn til å håpe enda da :-) Lykke til med testing de neste dagene :-)
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 ja, svake strek er tr..skulle tro de laget det slik med vilje..slik at vi kjøper enda flere tester..utspekulerte salgsmenn
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2007 Joda, håper men det begynner å bli lite av det gitt. Tar nye tester fram til IKM dag men tviler på det er noe denne gangen også, synest bare det er så rart at jeg skal drive å få disse positive testene og ingenting mer enn det liksom.. travelt!!! Regner med det kommer til å være blendahvite tester resten av uka og at tanta kommer på sitt sedvanlige besøk!! Tusen takk uansett=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg brukte billig-strips...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, ja sant... sikkert salgs-trix=) Hmmm, men desperate som vi er... vi kjøper uansett=) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå