Firkløvern Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Andre natta på rad nå jeg har rier hvert tiende minutt. Etter så å ligge og vri meg og puste et par timers tid, står jeg opp, og hva skjer? Nada, njet, ingenting.... :-( Så nå sitter jeg her da, lys våken og snurt! 3 dagen på overtid med min fjerde unge. Snufs....
Tussa og Sofie Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Uff, så utrolig irriterende, håper det slipper å gå så mange dagene til da, blir jo så skuffet hver eneste dag ;o)
Firkløvern Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Håper å få så snart som mulig. Blir utslitt av slike netter, og det går jo utover energi og humør. Skal vel liksom samle krefter til fødselen, men det er ikke så lett uten søvn.. Synd på meg, ja....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 jeg er 4 dager på overtid og plages også med nattesøvnen... Har utrolige sterke kynnere slik at jeg ikke får sove:( Har vel fått 3 timers blund på øye i natt! Blir nok en ettermiddagshvil i dag ja:) sender deg masse fødestøv ******************************
Oktobernurk:-) Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Fødselen vil kanskje gå fort når det først setter i gang da... Håper det kan være en trøst! Jeg har også sovet forferdelig dårlig i det siste, men har enda 11 dager igjen til termin... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå