*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 De har jo byttet om når man ringer for å høre saldo på konto, man må taste inn fødsel og person nr osv... Men da får jeg kun opplysning om brukskontoen min.. Jeg har en lønningskonto også, men den får jeg ikke sjekket :-( Hvordan gjør man da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor ikke registrere mobil nr ditt, så kan du bare sende en melding og så få saldo der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå