Gå til innhold

Enhver kvinne er vakker!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten gutt spurte sin mor: "Hvorfor gråter du?"

Fordi jeg er kvinne", svarte hun ham. "Det forstår jeg

ikke", sa han. Hans mor ga ham en kos og sa: "Og det

kommer du heller aldri til"

 

Senere spurte den lille gutten sin far: "Hvordan kan det

ha seg at mor gråter sånn uten at det er en grunn til det?"

"Alle kvinner gråter noen ganger uten at der er en grunn

til det", var alt hva hans far kunne si.....

 

Den lille gutten vokste opp og ble en mann, stadig

undrende over hvorfor kvinner gråter.

Til sist ringte han til Gud og da Gud kom til telefonen,

spurte mannen: "Gud, hvorfor gråter kvinner så lett?"

 

Gud svarte: "Da jeg skapte kvinnen skulle hun være noe

spesielt!

Jeg gjorde hennes skuldre sterke nok til å bære verdens

byrder; og dog myke nok til å kunne yte trøst...." "

 

Jeg ga henne indre styrke til å kunne utholde å føde barn

og til å stå imot de avvisninger som mange ganger vil

komme fra hennes barn..."

Jeg ga henne en hardhet som tillater henne å fortsette når

alle andre gir opp, og til å passe sin familie selv under

sykdom og utmattethet uten beklagelser..."

 

Jeg ga henne følsomheten til ubetinget å elske sine barn,

selv når hennes barn har såret henne dypt..."

"Jeg ga henne styrke til å kunne lede sin ektemann gjennom

hans mangler og skapte henne fra hans ribbein slik at hun

kunne beskytte hans hjerte"

"Jeg ga henne kunnskap til å vite at en god ektemann aldri

gjør sin hustru vondt, men prøver noen ganger hennes

styrke og hennes beslutning om å stå ved hans side uten å

vakle..."

"Og endelig ga jeg henne en tåre hun kunne felle...Den er

hennes eksklusivt til å bruke når der er behov for det."

 

For ser du: Det vakre ved en kvinne er ikke de klærne hun

har på seg, ei heller den kropp hun har, ei eller måten

hun ordner sitt hår. En kvinnes skjønnhet skal sees

gjennom hennes øyne, fordi det er

hoveddøren til hennes hjerte - det sted hvor kjærligheten

bor."

 

Vennligst send denne lille historien i dag til alle de

vakre kvinnene du kjenner. Hvis du gjør det vil der skje

gode ting - du vil styrke en annen kvinnes selvrespekt!

Enhver kvinne er vakker!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, det var fint da. Snufs... gravid og gråtkvalt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...