snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hehe sammenheng ..!!! Jeg venter på mannen min skal komme hjem, så i mellomtiden, ordner jeg bilder på datan som må fremkalles.. Og spiser toast.. mmm....
blond Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Spiser ingenting, men drømmer om store berg av godteri! Sitter her fordi jeg har vanskelig med å rive meg løs... var tidligere noen morsomme diskusjoner her, men jeg sitter her fremdeles. Ikke bra!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Sambo skal operere om 13 timer, så vi skal nå spise pizza! Er bare en time igjen, så må han faste.... Klarer derfor heller ikke å sove=S Er jo bare å gjette hvem som gruer seg mest her=(
Prish Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg har sittet oppe og lest til eksamen. Hodet mitt sluttet plutselig å fungere, så jeg måtte ta en tur innom her istede. Jeg spiser ikke noe, men har slukt to kopper te;o)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Sitter her fordi jeg som vanlig har problem med å logge av .... har forteært 3 sunne knekkebrød + melk til kvelds. + 3 ruter kokesjokolade ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå