Sjalabais Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Har brukt det en stund ja, noe spesielt du lurer på?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hva gjør man om vasken er utenfor doen som de ofte er på offenlige toaletter?
Tuppelure Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg bruker Mooncup og synes det fungerer veldig greit. Må bruke tøybind i tillegg for jeg klarer aldri helt å stole på at det ikke skal lekke ut. Hvert fall i de første dagene av perioden. Om det ikke er vask på doet tømmer du ut innholdet og setter den rett inn igjen. Det står det hvert fall i bruksanvisninga at du kan gjøre.
Sjalabais Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Det gjør jeg og, bare tømmer og setter den inn igjen. Alternativt (om jeg husker det) har jeg med meg en liten vannflaske og skyller med vann fra flaska :-) Fortrekker uansett toaletter med vask, så hvis det ikke er kø bruker jeg gjerne handicaptoalettet for der er vasken og doen i samme rom.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Du trenger ikke skylle den hver gang du tømmer nei. Men de fleste trenger ikke tømme denne mer enn morgen og kveld, så det problemet er ikke så stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå