Gå til innhold

Skrangle-skrangle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lei! Jeg trodde bekkenet mitt endelig hadde begynt å henge sammen igjen etter den siste fødselen i -06. Men den gang ei... Sitter i sofaen og gruer meg for å reise meg opp. Vet det blir en lang natt.

Er vanligvis både positiv og har mye tiltakslyst, men nå er jeg lei. Har nok slurvet litt den siste tiden med trening og gåturer, så det er vel bare å brette opp ermene og komme igang igjen, men jeg var jo så bra. Ser det er flere som har rullatorer til utlån, kanskje det snart er min tur til å låne en?

(Tidligere dundre-i-hundre)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit åssen du har det, sliter med det samme sjøl.

Hehehe kanskje vi skulle starta en sånn rullator-mafia her? Rasa rundt med hver vår rullator, som vi hadde bygd om litt, må jo ha god plass til de minste barna foran på den :)

Men får ta det litt med ro inntil videre, og unngå å hoppe og sprette for mye (akkurat som om det ikke stopper seg sjøl :P)

Skrevet

vi er nok føer som har et bekken hengende å slenge et sted... vi kan jo lage et rasleorkester, med jamring som komp.... det hadde sikkert blitt penger av det :-)))

God bedring!

Skrevet

Har et tips som har funket fint for meg og det var å kjøpe meg stor treningsball:-)

Fysioterapeuten som rådet meg til å ta øvelser på denne, hun skrev ut forskjellige øvelser som jeg skulle ta noen ganger i uken. Den ene og mest effektive er å sitte på ballen og rulle med hoftene! Superenkelt mens man sitter foran pc`en eller tv. Bytt ut stol med ball og vips så gjør du to ting på en gang;-))

Det styrker musklaturen rundt bekkenet og har virkelig hjulpet!

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord! Skjønner det er flere en meg som skrangler seg gjennom dagene, og dere, et skrangleorkester høres fint ut! Uten humor vet jeg ikke hva jeg skulle gjort.

Skranglet meg gjennom arbeidsdagen i dag, takk og lov for greie arbeidskamerater. Heldigvis er det på retur, gått over fra skramleorkester til museknirk i dag! Jaja, da er det vel en måned til neste gang, pleier å følge syklusen dette her.

Og du, treningsballen er stuet bort i en krok på soverommet, får vel trille den frem igjen!

Skrevet

Hehe, du får nok mer effekt av den da ja;-)

Jeg tar min opp på kjøkkenet innimellom og bruker den istedet for stol! Ser kanskje litt snålt ut for andre, men det funker:-)

Skrevet

Ikke dumt.

Problemet mitt er vel at jeg ikke fungerer i det hele tatt et par dager i måneden, og da klarer jeg ikke å trene. Når de dagene er over, så har jeg de siste ukene prioriterer det bort... Må ta meg sammen, har mye å hente på å trene. Har som mål å kunne støvsuge et gulv, gå på ski med ungene eller rett og slett kunne gå en lang tur med minsten i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...