Gå til innhold

Flere som er våkne? RASTLØS!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med laptopen her i senga og venter på å bli trøtt jeg :P

Har fri i morgen,men må opp med voffen i åttetiden i morgen... Må til dyrlegen... Det var og noe å bruke morgenen på fridagen på liksom! hihi.... Heldigvis bare en enkel vaksine, ikke noe farlig :)

Jada, mye babbel på meg, hehe.... Antar jeg er litt trøtt likevel :)

Skulle forresten hatt mensen i dag jeg... Hvor ble den av? Hum...

Føler at den kommer når som helst, men er bare vanlig utflod hele tiden... Tør ikke håpe... Tør ikke håpe... Tør ikke håpe... *sukk*

Men altså... Er det noe liv her eller?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er liv!

Jeg får ikke sove.

Skal på ul i mårra tidlig. Gruer meg. Jeg håper at alt fortsatt er bra, og at jeg ikke har noe væske i buken.

Skrevet

her er det også liv..

masse tak i ryggen og veeeeldig fødeklar med 5 dager over termin.. jeg har egentlig lyts til å ut å gå, men vill ikke gå alene i tilfelle det skulle skje noe!

Skrevet

Huff, jeg burde sove... Burde virkelig sove... Hehehehhe...

Ligger og ser på hunden min som drømmer... Ligger her mellom meg og Nuskemannen og sparker ut i løse luften... så herlig hun er :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Er bare å komme på chatten!:-)

Skal krysse fingrene for at 14 er det magiske pp-tallet!

Skrevet

Jeg er også våken. Har ei lita jente som ikke finner roen i senga ikveld. Så nå sitter jeg i stuen og triller henne i vogna :-)

Skrevet

Jeg er egentlig i pp15 faktisk, men får ikke forandret nicket mitt som vanlig :P hehe... Men krysser fingrene jeg og!

Har egentlig ikke prøvd så intenst denne måneden, så det er kanskje nå det fungerer? hehehe....

Har ikke vært så regelmessig heller.... Har vært fra 25-27 dager de siste mnd, og var på dag 27 i dag... tenkte å kanskje teste i morgen hvis det ikke kommer noe i natt... får se :)

men nå må jeg nesten legge meg... Må finne veien til dyrlegen i morgen også!

God natt!

Skrevet

Jeg sliter også med å finne søvnen i dag. Mange tanker som svirrer i hodet etter at graviditetstesten ble positiv i morges. Litt sånn "himmel, skal vi ha barn nummer tre? Hvordan skal det gå da?"

Skrevet

Sitter våken for første natt i svangerskapet. 8 dager til termin, utrolig urolig gutt i magen som får små lyn av smerte til å gå nedover når han rører på hodet der nede, og plutselig begynt å få kynnere for første gang igjen siden juli..

Er ikke helt klar for at han skal komme, kanskje er dette begynnelsen på de urolige våkenettene, frem til han kommer sånn 2uker etter termin:p

Håper alle har det fint der ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...