SaDa Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Vi kjøpte sykkel til eldstemann her når han ble 2.
Blind Gudinne Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Tegnesaker togbane biler bilteppe bøker klær
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 2-hjulssykkel med støttehjul kjøpte vi.
En rosa og en blå :) Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 regner med at han har bursdag snart så kanskje en form for ake brett siden vinteren kommer eller skøyter ???? hvis han er glad i musikk kanskje noen morsomme instrumenter heheheheh hvis du liker litt lyd, hvis ikke er jo sykkel helt ypperlig da
fox`y Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 *radiostyrt bil *bondegår *akebrett *finger maling *togbane *kjøkken *dvder *klær *bøker *brannbil
¤¤angelina¤¤ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Har vært lite inne her i den siste tiden, men tusen takk for tipsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå