Gå til innhold

7dager over IKM...negativ test 2 dager over ikm...noen me samme erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir såå irritert, da jeg tok en test som var negativ, men mensen fortsatt ikke er kommet.

Kunne den ikke bare kommet da? dritt-tante!!!

Eller kunne jeg ikke bare fått en positiv test heller??? så hadde jeg sluppet å sittet å surmult over en negativ test og ingen tante...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke testet siden dag 2 over ikm, orker ikke sløse flere 100lapper på dritt-tester. fysj!! å legen har ikke ledig time før midten av oktober

Skrevet

Så lenge tanta ikke er kommet, så er det jo håp! :)

Lykke til! :)

Skrevet

Joda... men d er nettop d som er feilen..man går med DET håpet siden mensen ikke har dukket opp.. .og så plutselig kommer hun likevel, i siste liten, uten noe unskylding eller noe som helst..

Skrevet

Ja, skjønner hva du mener! :)

Har du stort sett stabil syklus da?

Skrevet

ja. syklusen bruker å være stabil...

Skrevet

ingen md erfaring??

Skrevet

jeg fikk negativ test jeg og, og tanta kom 5 dager over ikm, og de siste månedene har jeg også hatt stabil syklus.. tror det var litt fordi jeg tenkte VELDIG mye på det, også ble det litt stress for kroppen liksom..

Skrevet

hei du skal ikke se i bort i fra at du er sen med å produsere hcg, jeg testet ikke posetivt før 14 dager mens,

lykke til videre:-)

Skrevet

Gjorde du ikke!? Jeg er 12 dager over ikm og får fortsatt negativ test.. git opp egentli...

Skrevet

hvilke tester har dere testet med?? jeg har testet med tester fra kvinnemagasinet, som jeg kjøpte på Helgø faktisk

Skrevet

bruker bare cb jeg.. tror de er sikkrest..

Skrevet

hm....lurer på om jeg skal vente å se 1 uke til med å teste, eller om jeg skal kjøpe en CB

Skrevet

Ja jeg skal kjøpe en slik cb digital test. der det kommer opp "gravid" eller "ikke gravid".. Jeg skal også vente til neste helg med å teste igjenn. Blir drt med all denne testingen.. Men det er jo så spennende også!! :) Tenk viss.. hehe

Skrevet

ja, TENK hvis:D hehe

Hadde jo bare vært såååå koselig:)

den der digital vil jeg også ha, men kanskje jeg skal teste positivt med enbillig test først, slik jeg vet 100% at cb'n vil vis GRAVID på displayet:)

nedur med IKKE gravid....

ååå jeg blir helt skjelven bare med tanken på en positiv test: ))

Skrevet

Jeg også!! jeg tror jeg aldri får det.. for godt til å være sant liksom...hehe

Hvet ikke hva jeg gjør viss jeg får positiv engang. Kommer til å hyle å løpe rundt hele bygda! hehe.. Men det er liksom for godt til å være sant viss det skjer

Skrevet

haha, jeg kommer og til å hyle rundt. Klatrer opp på et hustak og hyler ut: JAAA Jeg er GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIID XD) heheh

når er din ikm??

Skrevet

Hadde ikm for 12 dager siden.. så jeg hvet ikke hva jeg skal tro... fikk negativ igår..

Skrevet

wow!!! har du vært hos lege ??

Hvordan tester har du brukt??

du MÅ jo være gravid da??:D graviditetstegn??:=)=)

Skrevet

Ja mye graviditetstegn!! Vonde brystvorter, trøtt, litt kvalm, mye utflod.... var med legen igår angående noe penicilin så da spurte jeg henne. Tok en test med henne, men den ble også negativ... Viss jeg får negativ neste helg også, så tenkte jeg å ta en blodprøve. For der viser det vel helt sikkert.. Men jeg tror nesten jeg ikke er gravid etter alle disse dumme testene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...