Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Lille jenta mi gråter noen ganger i søvne.. noen flere som har opplevd dette, og evt vet hvorfor??
Frk. Vable Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Gutten min gjør det også. Men i neste øyeblikk kan han smile!! Varer ikke lenge, noen få sek. kanskje. Det er vel inntrykk, drømmer eller noe. Eldste jenten vår gjorde også dette når hun var baby,
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 tja, vet jo de har mye inntrykk og sånn...men ofte når hun har gjort det og jg har tatt henne opp, så har hun rapet...så kanskje det er det:-)
Frk. Vable Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Gråter hun lenge da? Mine barn har bare kommet med gjerne ett til to "gråt", så er de helt normal i fjeset igjen. Kan godt være rapen hvis hun gråter lenge.
Kosel Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 å jada, han drømmer og står i voldsomt noen ganger. kommer skikkelig såre gråter - stikker laaaangt inn i hjerterrota hos mamma:) men det er slike korte "gråter" han er ikke våken. De gangene de vedvarer så tar jeg ham opp, for da er det gjerne en rap eller promp som ligger på lur.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Har hørt det har noe med at de bearbeider inntrykk og opplevelser. Niesen min gjorde det til hun var 2-3 år gammel. (Bare for å beroligge...trenger ikke være noe negativt de bearbeider selv om de gråter...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå