Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg SKAL klare det! denne sykdommen skal fader ikke få seire over meg! En vakker dag skal jeg sitte med mitt barn nr 2 i armene! en liten gutt eller pike! Jeg må ikke gi meg! ADRI skal denne sykdommen få overhånd! Jeg må være sterk! Sterk for Nikolay sin skyld og mine ufødte barn! Måtte bare få det ut... God natt! ;-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 du klarte jo å bli gravid en dag:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Ja, men det virker som om denne sykdommen blir sterkere og sterker for hver pergo-kur jeg tar... Blir mer og mer redd for at jeg ikke skal klare å bli gravid igjen...
emporium Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 kan jeg spørre hva slags sykdom det er snakk om?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 skjønte det da... er bare misunlig på at du har fått deg en liten en;-) ser for meg at vi kommer til å bli bare han og meg. typisk at de som vil ha ikke får... hold motet oppe!!kroppen har jo skjønt det før:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, jeg skjønner kjempegodt det at du er misunnelig på at jeg har et barn! Jeg takker høyere makter for at jeg har ham! Jeg synes du er utrolig sterk, Dolly! Og bare vent! Det blir nok din tur også snart! :-) Jeg har stor tro på at du vil klare å få deg en pitteliten spire! ;-) Til du over: Jeg har pcos... Null eggløsning og det virker umulig å få stimulert den i gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå