Gå til innhold

Ang. hoste hos barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "vanlig" at barn hoster til de kaster opp? Eller er det et symptom pånoe annet ? Feks bronkitt, lungebetennelse ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn gjør de og de har astma. Eller barnelegen mente at ene har post nasalt drypp syndrom. Hva nå enn d betyr.

Skrevet

Det kan være "vanlig" slitsom hoste, men du kan ta h*n med til legen og få sjekket at det ikke er lungebetennelse, klamydia eller kikhoste...!

Har det selv nå, hoster til jeg kaster opp! Det er kjempeslitsomt, og har vondt i hele kroppen etter hostingen.

Skrevet

sånn gjør min også noen ganger, stakkars liten. skal ringe legen i morgen for han har det ikke godt :/ håper legen min kan hjelpe han

Skrevet

Eldstesnuppa her har hostet til hun har kastet opp mange ganger, spes når hun har lagt seg og sovet ett par timer. Hun har ikke astma eller noe. Men det KAN være at de har astma? Datra til venninna mi har det, og hun kastet opp hver kveld ei periode etter hun la seg fram til hun fikk astmamedisin.

Jenta mi har hostet og hostet til hun har kastet opp, og så sluttet å hoste da etterpå.. Tror de små har lettere for å brekke seg enn det vi voksne har.

Skrevet

Klamydia?? Kan en 2 år gammel jente ha det da??=) Men kan man være bare "litt" syk når man har lungebetennelse, eller er det slik at man har høy, feber, slapp, nedsatt almenntilstand osv.?

Skrevet

Hvem som helst kan ha den typen klamydia som fører til hoste.

Atypisk lungebetennelse (mycoplasma) vil kunne gi kraftig, bronkittaktig hoste uten høy feber.

Og vanlig bronkitt, da.

Skrevet

Hehehehe...Jaja, lærer så lenge man lever=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...