ApriIbaby Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 På Acta Graco Cosmic skal man bruke bilen egne seler når barnet er stort nok til at setet kan snues med kjøreretningen. Ikke de selene som sitter i stetet altså.
ApriIbaby Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Nei vei...Hvilket år er den fra?
ApriIbaby Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg køyer nå. Ikke meningen å legge meg borti altså, men kunne ikke la være når jeg tror du tar feil. Kan jo være du har et annet sete enn dette da.... Se på side 22 her: http://www.akta.se.oas.funcform.se/upload/pdf/manualer/cosmic_sv.pdf
Cat.68 Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Vettu, det ser ut til at jeg har en STOOOOOOOR høne å plukke med mannen min som monterte setet vårt. Han sa han hadde montert det etter instruksjonene og det står beinstøtt så jeg tvilte ikke på ham. Nå ser det jammen ut til at han klart å feilmontere det likevel. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Han kan vente seg en gedigen skrape fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå